عصر بازار

آمادگی بانک قرض الحسنه مهر ایران جهت همکاری با نیروی زمینی ارتش

عصر اعتبار- محسن پدرام طی نشستی با سرتیپ «مسعود باقری» معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص همکاری های دوجانبه گفتگو و تبادل نظر نمود.

آمادگی بانک قرض الحسنه مهر ایران جهت همکاری با نیروی زمینی ارتش
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، پدرام با اشاره به تاریخچه بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: این بانک تا کنون گامهای موثری در زمینه توانمندسازی نیازمندان و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه  و رفع احتیاجات ضروری عامه مردم در راستای تحقق شعار سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" برداشته است.
    ایشان در ادامه  ضمن تقدیر از حضور معاونت مهندسی نیروی زمینی ارتش در بانک قرض الحسنه مهر ایران آمادگی کامل این بانک را جهت ارائه هر گونه خدمات بانکی در بستر قرض الحسنه به منظور رفع و تامین احتیاجات ضروری پرسنل خدوم و فداکار ارتش اعلام داشت.
    در ادامه این جلسه سرتیپ مسعود باقری ضمن اعلان آمادگی کامل جهت گسترش همکاری دوجانبه به اهتمام و جدیت معاونت مهندسی در انجام وظایف محوله در راستای حراست از آرمان های اصیل انقلاب تاکید کرد.
    در پایان سرتیپ باقری، راهبرد معاونت مهندسی را توجه ویژه به بحث رفاه و معیشت کارکنان دانسته و ابراز داشت، تعامل با بانک قرض الحسنه مهر ایران، در قالب تفاهم نامه همکاری های فی مابین می تواند نقش موثری در رفع بخشی از نیاز مالی پرسنل داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی