عصر بازار

خدمات قابل ارائه بر سامانه همبانک صادرات ایران ارتقاء یافت

عصر اعتبار- بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی اثر بخش¬ تر به هموطنان خدمات قابل ارائه بر روی سامانه همبانک#۷۱۹* را ارتقاء داد.

خدمات قابل ارائه بر سامانه همبانک صادرات ایران ارتقاء یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این بانک ایجاد ارزش افزوده بیشتر خدمات خود را در دستور کار قرار داده است، بر این اساس هموطنان می توانند با استفاده از سامانه همبانک صادرات ایران که از طریق شماره گیری #719* قابل دسترسی است، علاوه بر خدماتی از قبیل: پرداخت قبوض، انتقال وجه، خرید شارژ و اعلام نرخ ارز و ... از خدمات جدیدی همچون: واریز وجوه بیمه عمر (بیمه سرمد)، نمایش اطلاعات شعب، تنظیمات زبان، خرید شارژ مستقیم( Top up) برای سیم کارتهای ترابرد شده ( انتقال داده شده از یک اپراتور به اپراتور دیگر) نیز به آسانی برخوردار شوند.
    در ادامه گزارش آمده است: این سامانه بدون نصب نرم افزار خاص برای تمامی مدل های گوشی قابل استفاده است و سهولت دسترسی برای کاربران را فراهم می آورد. امنیت، سرعت بالا و همچنین رایگان بودن از جمله مزیت های این سامانه است.
    شایان توجه است این بانک به منظور افزایش رضایت مندی بیش از پیش و کاهش هزینه های مشتریان ارتقاء کمی و کیفی سطح خدمات الکترونیکی را در محور برنامه های بانک قرارداده است بر این اساس نسبت به طراحی و ارتقاء خدمات قابل ارائه از طریق سامانه همراه بانک اقدام و نسخه ٩/٥ سامانه مذکور را که مخصوص دستگاه های با سیستم عامل IOS است را روانه بازار ساخت. در نسخه جدید علاوه بر حفظ قابلیت و توانمندی های جدید امکان جستجوی شعب و ورود به نرم افزار با استفاده از اثر انگشت (برای دستگاه هایی که قابلیت تعریف و استفاده از اثر انگشت در آنها وجود دارد) فراهم شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی