عصر بازار

مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن خبرداد:

"ثامن"درخط پایان اخذ مجوز

عصر اعتبار- مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن گفت: با اتمام مراحل پذیره‌نویسی و دریافت مجوز پول‌شویی به‌زودی ثبت موسسه انجام می‌شود.

"ثامن"درخط پایان اخذ مجوز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمدابراهیم پورزرندی در بازدید از آذربایجان شرقی اظهار داشت: کارگروه‌های تخصصی در تمامی بخش‌های شرکت به‌منظور تبیین سیاست‌های ثامن تشکیل و در حال برگزاری و پیگیری هستند.

    پورزرندی به مجموع فعالیت‌های کارگروه‌های تخصصی ثامن اشاره کرد و افزود: مجموع آئین‌نامه‌های طراحی‌شده در کارگروه طراحی محصول در راستای ایجاد طرح‌های انعطاف‌پذیر تسهیلاتی و سپرده‌ای جدید در چارچوب قوانین بانک مرکزی در حال تدوین است که به‌زودی به شبکه ابلاغ می شود.

    وی با تأکید بر فروش املاک مازاد موسسه "ثامن"برای بازگرداندن منابع به چرخه ارائه خدمات، حفظ منابع موجود و افزایش نقدینگی را خواستار شد و گفت: مسیر پیگیری و وصول مطالبات باید از شعب آغاز و به سرانجام برسد و حتی باید از ایجاد آن جلوگیری شود.

    عضو هیئت‌مدیره موسسه اعتباری ثامن پیگیری وصول مطالبات را اولویت اصلی کارکنان دانست خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که مطالبات معوق اعم از جاری و غیر جاری تبدیل به دارایی‌های مولد شده و مسیر ارائه خدمات به سمت و سویی باشد که منجر به معوقات نشود.

    به گفته وی در راستای تکمیل زنجیره خدمات ارزش و تأسیس شرکت‌های جدید اقدامات لازم در حال انجام است.

    وی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت IT برای اتصال به شبکه تصریح کرد: باید با توجه به فراهم بودن بستر خدمات بانکی در بازار رقابت سهم قابل‌توجهی در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و نوین به دست آوریم.

    مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن بر اهمیت و جایگاه منابع انسانی تأکید کرد و گفت: آموزش نیروی انسانی بر اساس استانداردهای موجود ا، ایجاد شرکت‌ها و صندوق‌های طرح آتیه برای کارکنان اولویت اصلی شبکه است.

    وی در همین رابطه ادامه داد: حضور نیروی متخصص و جوان در یک سازمان پویا و زنده امکان رقابت را در سیستم بانکی فراهم می‌کند.

    وی بازاریابی را وظیفه تمامی مدیران و کارکنان دانست و بیان داشت : بازاریابی صحیح، پویایی و شناخت نیازها را به همراه دارد و شناخت نیاز مشتریان از کانال بازاریابی استخراج می‌شود.

    وی در خاتمه با اشاره به ایجاد معاونت بین‌الملل در ثامن اضافه کرد: پس از اخذ مجوز موسسه در بخش بین‌المللی در خارج و داخل کشور شعب تخصصی در امور ارزی تأسیس و فعالیت خواهد کرد.

    معاون امور شعب موسسه اعتباری ثامن با اشاره به اینکه نظم در یک سازمان پولی و مالی نقش بسیار مهمی دارد، افزود: برای دست‌یابی به اهداف و رشد موسسه، راهی جز رعایت انضباط در سیستم اداری نیست، چراکه انضباط رمز پیشرفت و بقاء هر مجموعه‌ای است.

    عبدالکریم قوامی فر در پایان حروف تشکیل‌دهنده انضباط را مخفف ارادت و دوستی، نوآوری، ضابطه‌مندی، برنامه‌ای عمل کردن، اتکال به خدا و طراوت و شادابی معنا و اظهار امیدواری کرد که این فرازها در "ثامن" نهادینه شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی