عصر بازار

سیف اعلام کرد

اختصاص تسهیلات به واحدهایی که مشکل سرمایه در گردش دارند

عصر اعتبار- ‌رئیس بانک مرکزی با اشاره به اینکه در استان مرکزی ۹۸ هزار میلیارد تومان وام به صنایع کوچک و متوسط پرداخت شد گفت که تا پایان سال جاری به هر واحدی که مشکل سرمایه در گردش داشته باشد، تسهیلات داده می‌شود.

اختصاص تسهیلات به واحدهایی که مشکل سرمایه در گردش دارند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، ولی اله سیف در جلسه سرمایه‌گذاری و توسعه استان اراک ضمن اشاره به اینکه در این استان یکی از مهمترین موارد حمایت از صنایع شامل پروژه آندسازی با میزان سرمایه‌گذاری 300 میلیارد تومان بود که بانک‌ها آنرا برعهده گرفتند، به پروژه‌های اراک اشاره کرد و گفت: تشکیل سندیکا برای برخی پروژه‌ها اقدامی موثر است. دو پروژه سندیکایی تامین مالی پالایشگاه خون با عاملیت بانک ملی و عضویت سندیکایی بانک سپه، تجارت و صادرات است که 220 میلیون یورو و 40 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در خصوص آن صورت گرفته است. پروژه پتروشیمی الوند نیز یکی دیگر از این پروژه هاست که با عاملیت بانک صنعت، معدن و تجارت و عضویت سندیکایی آن با بانک تجارت، ملت و صادرات است.

    وی ادامه داد: امسال 35 پروژه بزرگ دیگر بر عهده گرفته شده است، همچنین هشت هزار نفر در سامانه قرض الحسنه ازدواج متقاضی تسهیلات و در صف انتظار بودند و ضربتی وار رسیدگی به آنها در دستور کار قرار گرفته است و از امروز طی دو تا سه ماه آینده وام قرض الحسنه آنها تامین می‌شود.

    سیف بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا تیر ماه وام ازدواج قرض الحسنه سه میلیون تومانی پرداخت شد، اما از مردادماه سال جاری این وام به 10 میلیون تومان افزایش یافت و عملکرد مطلوبی را تا امروز شاهد بوده‌ایم.

    وی تصریح کرد: از ابتدای سال تا پایان تیرماه 110 هزار مورد وام ازدواج سه میلیون تومانی پرداخت شده، اما از مردادماه تا مهرماه  330 هزار مورد انجام شد که معادل 40 هزار میلیارد تومان است و البته 13 هزار نفر از متقاضیان شامل ایثارگران بودند.

    سیف گفت: در رابطه با وام های صنایع کوچک و متوسط نیز در استان مرکزی 12 هزار و 522 مورد به مبلغ 98 هزار میلیارد تومان پرداخت شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو