عصر بازار

موافقت دولت برای پرداخت تمامی مطالبات تامین اجتماعی

عصر اعتبار- رئیس اتحادیه پیشکسوتان کارگری گفت: موافقت دولتمردان نظام برای پرداخت تمامی مطالبات سازمان تامین اجتماعی جای تقدیر و تشکر دارد.

موافقت دولت برای پرداخت تمامی مطالبات تامین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، حسن صادقی افزود: برای اولین بار در طول تاریخ بعد از انقلاب، کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی متشکل از نمایندگان مردم در مجلس، دولت و ریاست سازمان برنامه ریزی، موافقت کردند تمامی مطالبات سازمان تامین اجتماعی در طول برنامه ششم توسعه، به صفر برسد.
    وی اظهار داشت: این اقدام، حرکتی خداپسندانه و امیدوارکننده برای جامعه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است.
    صادقی افزود: این حرکت همچنین نشان از درک بالای دولت خدمتگزار، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نمایندگان مجلس از وضعیت صندوق تامین اجتماعی و آینده آن دارد و چنین درک بالایی را هرگز در دولت های قبل ندیدیم که قابل تقدیر است.
    معاون دبیرکل خانه کارگر گفت: جامعه کارگری امیدوار است که تصمیم کمیسیون و دولت در صحن علنی مجلس نیز محقق و تایید شود و شاهد استمرار بقای تامین اجتماعی در ارائه خدمات چندگانه به بیش از 50 درصد ملت ایران باشیم.
    صادقی با بیان اینکه درک عمیق جامعه کارگری از این تصمیم دولت، به طور قطع در آرای انتخاب دولت تدبیر و امید متبلور خواهد شد، اظهار داشت: این حرکت ارزشی را بی پاسخ نخواهیم گذاشت.
    وی تصریح کرد: از کمیسیون تلفیق نهایت سپاسگزاری را داریم که با این تصمیم شجاعانه، دل نگرانی جامعه شاغل و بازنشسته را رفع و آرامش قلبی در خانواده بزرگ تامین اجتماعی به وجود آوردند.
    معاون دبیرکل خانه کارگر گفت: خدا را شاکریم که انسان های فهیمی در ارکان قانونگذاری و مدیریت اجرایی کشور با بصیرت و آینده نگری، تصمیم شجاعانه ای گرفتند که نظام را از بحران ورشکستگی صندوق تامین اجتماعی ایمن کردند.
    در جلسه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی که روز سه شنبه هفته گذشته تشکیل شد، تصویب شد دولت تا پایان برنامه ششم توسعه، بدهی های خود به سازمان تامین اجتماعی را به صفر برساند.
    اعضای کمیسیون تلفیق همچنین در این مصوبه، دولت را موظف کردند حداقل 10 درصد از بدهی های قبلی خود را به سازمان تامین اجتماعی، پرداخت کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی