عصر بازار

روان شدن اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی

عصر اعتبار- وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به روان سازی دریافت تسهیلات به واحدهای کوچک و متوسط عنوان کرد که واحدهای تولیدی و صنعتی که دارای صادرات نیستند یعنی دارای کیفیت نیستند و قابلیت رقابت‌ پذیری با دیگر محصولات مشابه در داخل و خارج را ندارند.

روان شدن اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، مهم‌ترین محور تولید و صنعت را توسعه صادرات عنوان کرد و افزود: با صادرات است که هم صنایع مجاب به تولید با کیفیت شده و هم رقابت‌پذیر خواهند بود.

    وی در ادامه گفت: تاکنون 13 هزار واحد کوچک و متوسط توانسته‌اند تسهیلات بانکی دریافت کنند که حدود 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی داده شده است.

    وی انتظار از دریافت‌کنندگان تسهیلات بانکی را رونق تولید و اشتغال جدید عنوان کرد و گفت: هدف دولت در سال جاری رونق تولید است.

    نعمت زاده در خصوص روان‌سازی دریافت تسهیلات بانکی اضافه کرد: این تسهیلات با همکاری بانک‌ها، سازمان امور مالیاتی و تامین اجتماعی به واحدهای کوچک و متوسط ارائه می‌شود.

    وی افزود: این موضوع که در چهار ماه گذشته 13 هزار واحد صنعتی و کشاورزی توانسته‌اند تسهیلات بانکی دریافت کنند نشان از روان بودن سیستم دریافت تسهیلات بانکی دارد.

    وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه بانک‌ها پول عمومی را در اختیار ندارند و پول مردم است، گفت : بانک‌ها باید با دریافت وثیقه  از باز پرداخت مطمئن شوند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی