عصر بازار

پوستین دوز خبر داد:

پیگیر بیمه فراگیر هستیم

عصر اعتبار- معاون بیمه‌ای و هماهنگی امور استان‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان گفت: پیگیری بیمه فراگیر از موارد کلان مرتبط با بخش بیمه‌ای صندوق توسط این معاونت در حال پیگیری است.

پیگیر بیمه فراگیر هستیم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، روستائیان وعشایر ، محمد پوستین‌دوز در جریان اجلاس کشوری مدیران صندوق در یزد با بیان اینکه دستیابی به اهداف مورد نظر در بخش بیمه‌ای بدون توجه به کارگزاری‌ها به نتیجه مطلوب نخواهد رسید گفت: ساماندهی امور کارگزاری‌ها با صدور دستورالعمل ایجاد کارگزاری‌های جدید و دستورالعمل  تطبیق کارگزاری‌ها به مرحله عملیاتی رسیده و تمامی استان‌ها بعنوان یکی از اولویت‌های کاری، موضوع تطبیق کارگزاری‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

    وی به صدور مصوبه هیأت مدیره صندوق در خصوص نحوه تشکیل جلسات شورای فنی کارگزاری‌ها جهت پیشبرد امور مربوطه گفت: پایان رتبه‌بندی کارگزاری‌ها از دیگر اقدامات معاونت بیمه‌ای صندوق است، تغییر رویکرد صندوق از نگرش صرفاً حمایتی به  رویکردبیمه‌ای در تمامی امور مرتبط نیز یکی از اهداف و استراتژی‌های بلند مدت صندوق است.

    پوستین دوز در همین رابطه از مدیران و کارشناسان دفاتر استانی خواست با اعلام استراتژی صندوق به کارگزاران، جذب بیمه‌شده جوان را در دستور کار خود قرار دهند تا پایداری مالی و اقتصادی صندوق تضمین شود.

    معاون بیمه‌ای و هماهنگی امور استان‌های صندوق در ادامه به استقرار پزشک معتمد صندوق در ستاد مرکز و از اوایل سال جاری اشاره کرد و گفت: این مهم موجب دستیابی به نتایج بسیار مناسب در تسریع امور و تکریم ارباب رجوع بعلت کاهش تقاضاهای وارده به صندوق شده است.

    وی در ادامه تاکید کرد: تصویب اساسنامه صندوق در هیأت امناء و حضور در جلسات کارشناسی هیأت مذکور بابت اصلاح آئین‌نامه اجرائی صندوق و شرکت در جلسات کارشناسی بازنشستگی پیش ازموعد در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و در نهایت پیگیری بیمه فراگیر از موارد کلان مرتبط با بخش بیمه‌ای صندوق بوده که این معاونت در حال پیگیری آن‌ها است.

    پوستین دوز با اعلام اینکه سوابق بیمه‌ای افراد به استناد فیش‌های پرداختی ازسال 84 در سیستم بیمه‌ای در مرحله ایجاد و عملیاتی بوده‌، افزود: به لحاظ اهمیت موضوع برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفته تا با تسریع در ساماندهی سوابق بیمه‌ای، آمادگی جهت پاسخگویی بهتر به ارباب رجوع فراهم باشد.

    وی ساماندهی سوابق بیمه‌ای را از اولویت‌های کاری بخش بیمه‌ای دانست و در مورد تعدادی از بیمه‌شدگان مددجوی کمیته امداد که در زمان عدم پرداخت حق بیمه توسط این کمیته شخصاً به واریز حق بیمه خود اقدام کرده بودند و در همین مدت فوت یا از کار افتاده شدند گفت: با توجه به مقررات صندوق، حکم این افراد صادر و یا در مرحله صدور است.

    پوستین دوز همچنین از برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های فشرده و مهم در حوزه بیمه‌ای در نیمه دوم امسال خبر داد و گفت: تمامی مدیران بخش بیمه‌ای به منظور پذیرش سیستم جدید بیمه‌ای(سبا) و آموزش امور مکانیزه مرتبط به کارگزاران و همچنین نزدیک بودن پایان فرصت سه ماهه ابلاغ مکاتبات موضوع تطبیق کارگزاری‌ها ، باید در این حوزه‌ها همکاری‌های لازم را داشته باشند تا این برنامه‌ها به خوبی پیش برود.

    معاون بیمه‌ای و هماهنگی امور استان‌های صندوق در خصوص بازنشستگی پیش از موعد گفت: این موضوع که هم اکنون در مجلس شورای اسلامی رفع ابهامات شورای نگهبان مطرح است در صورت رفع ابهام به تصویب خواهد رسید و صندوق مکلف به اجرای آن خواهد بود؛ در همین رابطه آنچه ضرورت دارد این است که ما از منافع بین‌النسلی بیمه‌شدگان صندوق با حفظ پایداری مالی آن صیانت کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو