عصر بازار

همزمان با نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در کیش

برگزاری همایش راهکارهای تامین مالی از طریق بورس تهران

عصر اعتبار- بورس تهران در سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی جزیره کیش حضور یافته و همایش " راهکارهای تامین مالی از طریق بورس تهران با نگاهی به توسعه بازار بدهی در ایران و جهان" در ۱۳ آبان ماه برگزار می کند.

برگزاری همایش راهکارهای تامین مالی از طریق بورس تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از بورس تهران، حمید روح بخش مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران ضمن بیان مطلب فوق افزود: بورس اوراق بهادار تهران همانند سنوات گذشته با همراهی سایر ارکان بازار سرمایه در سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک ، بیمه و خصوصی سازی در جزیره کیش حضور خواهد داشت. روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران و همکاران تالار منطقه ای کیش در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه کیش از تاریخ 10 الی 13 آبان از ساعات 18 الی 22 پذیرای بازدیدکنندگان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در محل غرفه خواهند بود.

    وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه پتانسیل ها و توانمندی های بورس تهران معرفی می شود خاطر نشان کرد: فرآیند تامین مالی و سرمایه پذیری از طریق بازارها و ابزارهای معاملاتی در بورس تهران و همچنین فرآیند سرمایه گذاری از طریق ابزارهای متنوع به سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی معرفی خواهد شد.

    وی ضمن اشاره به اینکه بورس تهران پاسخگوی علاقه مندان و حاضرین در محل غرفه است، خبر از برگزاری همایش اختصاصی داد و گفت: این همایش با عنوان "راهکارهای تامین مالی از طریق بورس تهران با نگاهی به توسعه بازار سرمایه در ایران و جهان" روز پنج شنبه 13 آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی کیش، سالن ابن سینا، میزبان کارفرمایان، فعالان اقتصادی، دانشجویان و پژوهشگران خواهد بود.

    روح بخش افزود: در این همایش مزایا، شرایط و فرآیند پذیرش و عرضه اولیه در بورس تهران به طور اجمالی ارائه می شود. همچنین تامین مالی از طریق ابزارهای نوین مالی از قبیل انواع صکوک اجاره، مرابحه و استصناع و صندوق های پروژه زمین و ساختمان از دیگر مباحث می باشد. در این همایش تجربه بازار اوراق بدهی در ایران و بین الملل و همچنین عملکرد بورس تهران در توسعه بازار ابزارهای تامین مالی، توسط مدیران و کارشناسان بورس تهران ارایه خواهد شد.

    مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران در پایان تاکید کرد: بورس تهران با در اختیار داشتن 322 شرکت لیست شده در قالب 37 صنعت یکی از متنوع ترین بورس های منطقه و بین الملل است. همچنین بورس تهران با انعقاد 12 تفاهم نامه همکاری با بورس های خارجی و عضویت در 4 نهاد بین الملل، ارتباط مناسبی در سطح بین الملل فراهم کرده و در غرفه بورس تهران نیز میزبان سرمایه گذاران خارجی خواهد بود.

    در ضمن علاقمندان برای حضور در همایش از طریق شماره تلفن 44422779-076 هماهنگی لازم را انجام دهند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی