عصر بازار

از سوی بانک مرکزی؛

مجموعه بخشنامه‌های مدیریت مقررات و مجوزهای بانکی ۹۴ منتشر شد

عصر اعتبار- بانک مرکزی مجموعه بخشنامه‌های مدیریت کل مقررات، مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی را طی نامه‌ای به مدیران عامل بانک‌های دولتی و غیردولتی و موسسات اعتباری غیربانکی ابلاغ کرد.

مجموعه بخشنامه‌های مدیریت مقررات و مجوزهای بانکی ۹۴ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی(اداره مطالعات و مقررات بانکی) بانک مرکزی با انتشار نامه‌ای خطاب به مدیران عامل بانک‌های دولتی، غیردولتی، شرکت دولتی پست بانک، موسسات اعتباری غیربانکی، بانک مشترک ایران- ونزوئلا و بانک بین‌المللی کیش، بخشنامه‌های سالانه خود را در قالب یک فایل الکترونیکی برای بهره‌برداری بانکها اعلام کرد.

    در نامه عبدالمهدی ارجمندنژاد و حمیدرضا غنی‌آبادی به مدیران بانکها آمده است:

    جهت اطلاع مدیران عامل محترم بانک‌های دولتی، غیردولتی، شرکت دولتی پست بانک، موسسات اعتباری غیربانکی، بانک مشترک ایران- ونزوئلا و بانک بین‌المللی کیش ارسال می‌شود.

    با سلام

    احتراما، با عنایت به تجربیات مثبت سال‌های اخیر و استقبال شبکه بانکی کشور از ارایه یکپارچه و منسجم مجموعه بخشنامه‌های سالیانه حوزه مدیریت کل مقررات، مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بدین وسیله به استحضار می‌رساند مجموعه بخشنامه‌های صادره توسط این مدیریت کل در سال 1394 در قالب مجموعه‌ای یکپارچه به شرح فایل الکترونیکی/لوح فشرده پیوست تهیه شده که جهت هرگونه بهره‌برداری ایفاد می‌گردد.

    با اعلام اینکه مجموعه مزبور در پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مرکزی به نشانی WWW.CBI.IR، قسمت بخشنامه‌های نظارت نیز قابل دسترسی می‌باشد، امید می‌رود تهیه این مجموعه رضایت خاطر دست اندرکاران، پژوهشگران و کارشناسان شبکه بانکی کشور را فراهم آورده و در اجرای هر چه دقیق‌تر مقررات پولی و بانکی کشور مثمرثمر واقع شود.

    مدیریت کل مقررات، مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی

    اداره مطالعات و مقررات بانکی

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی