عصر بازار

مدیرروابط عمومی شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا مطرح کرد:

شارژ دوباره کارت اعتباری بعد از باز پرداخت

عصر اعتبار- مدیرروابط عمومی شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا از صدور ۵ هزار کارت اعتباری در سال گذشته خبر داد و گفت: نکته حائز اهمیتی که در کارت های اعتباری بانک ملی وجود دارد و در سایر بانک ها دیده نمی شود این است که فرد به هر میزان که باز پرداخت داشته باشد دوباره اعتبارش به همان میزان شارژ می شود.

شارژ دوباره کارت اعتباری بعد از باز پرداخت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، حسین اردستانی در نشست خبری اصحاب رسانه گفت:سال گذشته  بانک ملی سیستم کارت اعتباری را به شکل کاملا حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز دنیا وقوانین و  دستورالعمل های بانک مرکزی راه اندازی کرد. در این راستا و برای اجرایی شدن این مهم  شرکت پیشگامان پویا با سهامداری خود بانک ملی تاسیس شد  و ین شرکت متولی پیاده سازی کارت های اعتباری شد.
    وی در ادامه افزود:از مهرماه سال گذشته موفق به صدور اولین سری  کارت  اعتباری شدیم که بالغ بر 5 هزار کارت اعتباری صادر و در اختیار مشتریان قرارداه شد.
    مدیرروابط عمومی شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا با بیان اینکه بانک ملی نخستین بانکی است که توانسته است سیستم را پیاده سازی کند ، گفت:در این سیستم گزینه های مختلفی برای مشتری در نظر گرفته شده است که از جمله این گزینه ها  اقساطی شدن یا پرداخت یک جا است بدان معنا که  فرد می تواند به صورت نقدی و یکجا مبلغ رو پرداخت کند و یا اقساطی به صورت  36 ماه پرداخت کند.
    اردستانی ادامه داد:برای پرداخت اقساط نیز 4 گزینه برای مشتریان در نظر گرفته شده است که به ترتیب 6، 9،12،18،24 و 36 اماهه می تواند اقساط خود را پرداخت کند.
    وی تصریح کرد:نکته حائز اهمیتی که  در کارت های اعتباری بانک ملی وجود دارد و در سایر بانک ها دیده نمی شود این است که  فرد به هر میزان که باز پرداخت داشته باشد دوباره اعتبارش به همان میزان شارژ می شود.
    اردستانی  با بیان اینکه سقف کارت های اعتباری 10 ، 30 و 50 میلیون تومان است،درباره سود این کارت ها نیز گفت:
    کارت های  اعتباری از عقد مرابحه پیروی می کنند عقد مرابحه هم زیر مجموعه عقود مبادله ای است و عقود مبادله ای هم در حال حاضر 18 درصد است اما باید توجه داشت که صورت حساب هر دوره کارت اعتباری بانرخ سود عقود همان دوره محاسبه می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو