عصر بازار

بانوان همدانی ۱۵ کیلوگرم طلا برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند

عصر اعتبار- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و مسئول کمیته مشارکت های مردمی استان همدان گفت: اگر ستاد بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق شکل نمی گرفت امروزه زائران ایرانی نمی توانستند به این شکل با احترام و عزت به زیارت عتبات عالیات مشرف شده و در عراق حضور داشته باشند.

بانوان همدانی ۱۵ کیلوگرم طلا برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبر آنلاین ؛ محمدعلی بادامی، که در نشست مشترک مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی استان همدان با عنوان گردهمایی زنان عاشورایی سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: بانوان این استان 15 کیلوگرم طلا را برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کرده اند.

    وی خاطرنشان کرد: 700 گرم انواع انگشتر نیز به نام ابوالفضل العباس(ع) توسط بانوان همدانی جمع آوری شده است که برای کمک به روند بازسازی عتبات عالیات مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

    بادامی یادآور شد: ستاد بازسازی عتبات عالیات، پیشینه 10 ساله دارد و کمیته بانوان این ستاد در سراسر کشور شکل گرفته است و بانوان در این کمیته ها توانسته اند با ایفای نقش خود رهاوردهای مطلوبی برای این ستاد داشته باشند.


    طاهره دوروزی، مدیرکل امور بانوان استانداری همدان نیز در این نشست گفت: نقش بانوان در به ثمر رسیدن انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست و اگر پشتیبانی عاطفی بانوان از رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس نبود انقلاب اسلامی به پیروزی دست نمی یافت.


    وی افزود: بانوان، حماسه سازان گمنام انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس هستند و نقش آفرینی بانوان بعد از دفاع مقدس نیز در همه عرصه ها ادامه دارد و تاکنون فعالیت های مطلوبی را در راستای ارائه خدمات فرهنگی و جهادی برای بازسازی عتبات عالیات انجام داده اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی