عصر بازار

فرصت‌های تامین مالی صنایع الکترونیک بررسی می‌شود

عصر اعتبار- از سوی صندوق صنایع الکترونیک و با همت فرابورس ایران نشست تخصصی آشنایی با فرصت نوین تامین مالی صنایع الکترونیک برگزار می‌شود.

فرصت‌های تامین مالی صنایع الکترونیک بررسی می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، نشست تخصصی آشنایی با فرصت نوین تامین مالی صنایع الکترونیک از طریق فرابورس به همت صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) و با همکاری شرکت فرابورس ایران در روز یک‌شنبه، 16 آبان ماه در محل ساختمان معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود.

    در این نشست تخصصی، شرکت‌های صنایع الکترونیک با نحوه ورود به فرابورس به ویژه بازار شرکت‌های کوچک و متوسط (SME) آشنا می‌شوند.

    این نشست با حضور دکتر صادق زاده سرپرست معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، دکتر هامونی مدیرعامل شرکت فرابورس ایران، دکتر وحدت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صحا و شرکت‌های فعال صنایع الکترونیکی که قبلا مورد حمایت صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک قرار گرفته‌اند، برگزار می‌شود.

    صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیش از ١٧ سال سابقه از قدیمی‌ترین صندوق‌های حمایتی تخصصی است که با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و با نرخ ترجیحی ٥ تا ١٥ درصد و همچنین صدور ضمانت‌نامه‌های معتبر، به حمایت از صنایع الکترونیک شامل صنایع ارتباطی، رایانه‌ای، اتوماسیون، الکترونیک نوری، قطعات الکترونیک، الکترونیک مصرفی و الکترونیک کاربردی اعم از نرم‌افزار و سخت‌افزار می‌پردازد.

    شرکت فرابورس ایران همچون سایر بورس‌های فعال کشور با مجوز شورای بورس ایجاد شده است و تحت نظارت سازمان اوراق بهادار قرار دارد. فرابورس ایران از شرایط و کارکردهای بسیار متعدد و منعطفی برخوردار بوده و قابلیت تامین نیازهای بنگاه‌های اقتصادی واجد شرایط را دارد.

    «صحا» به دنبال فراهم کردن روش‌های جدید تامین مالی برای شرکت‌های صنایع الکترونیک است که همکاری با فرابورس در این راستا برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی