عصر بازار

رئیس شورای هماهنگی بانکهای خصوصی عنوان کرد؛

مدیران بانکی از شرکت در مجامع دریغ نکنند

عصر اعتبار- اولین جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی برگزار و در آن، شرایط لازم برای آزادسازی املاک و دارایی‌های ثابت و تبعات آن در اجرای مفاد ماده ۱۶ قانون رفع موانع تولید بررسی شد.

مدیران بانکی از شرکت در مجامع دریغ نکنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، کوروش پرویزیان، رئیس شورای عالی هماهنگی بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در اولین جلسه شورای هماهنگی بانکها و موسسات اعتباری با انتقاد از هجمه‌هایی که به تازگی از سوی رسانه‌ها و مجامع کشور متوجه بانک‌ها شده است، گفت: مدیران بانک‌ها و موسسات عضو کانون، از شرکت در مجامع به منظور بیان واقعیات و مشکلات موجود دریغ نکنند.

    همچنین عطاء‌اله آیت‌اللهی، عضو این شورا بر ضرورت گردهمایی مدیران نظام بانکی کشور به منظور ایجاد هماهنگی و افزایش تعامل بین آنها تاکید کرد و گفت: تداوم برگزاری این جلسات، موجب افزایش توانمندی بانک‌ها در ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مشتریان شده و سهم بانک‌ها در تقویت بنیان‌های اقتصادی کشور را افزایش خواهد داد.

    وی اقدام بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در رعایت نرخ‌های علی‌الحساب سود سپرده‌ها و تسهیلات بانکی را شایسته تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد که این رویه در نظام بانکی فراگیر شود.

    در این نشست مسائل و موضوعات جاری نظام بانکی، از جمله عدم وجود شرایط لازم برای آزادسازی املاک و دارایی‌های ثابت و تبعات آن در اجرای مفاد ماده 16 قانون رفع موانع تولید، اهتمام بانک‌های خصوصی در جهت اجرای ارجاعات تکلیفی بانک مرکزی و دولت و مشکلات موجود در این زمینه، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    در پایان جلسه، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای حاضرین در خصوص هر یک از موارد و مشکلات مترتب بر سیستم بانکی مطرح، و تصمیمات لازم در خصوص آنها اتخاذ شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی