عصر بازار

برنامه جدید"ثامن"برای فروش املاک مازاد

عصر اعتبار- قائم‌مقام موسسه اعتباری ثامن گفت: یکی از برنامه های ثامن برای وصول مطالبات فروش املاک مازاد و دارایی‌های ثابت و واگذاری آن به کارکنان و مشتریان همراه با افزایش فاکتورهای انگیزشی کارکنان در وصول مطالبات است.

برنامه جدید"ثامن"برای فروش املاک مازاد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمود مردانی اصول اخلاقی "ثامن" را  صداقت، امانت‌داری، پاک دستی، تخصص، توانایی و شایستگی عنوان کرد و گفت: حوزه‌های اقتصادی دو خروجی محصول محوری و خدمت محوری را در دستور کار خود دارند که وفاداری مشتری وابسته به خدمات پس از فروش ، کیفیت و تنوع خدمتی  است که ارائه می‌شود .

    وی بابیان اینکه با پیشرفت علم و فناوری و گذشت زمان تعاریف بانک و بانکداری تغییریافته است، افزود: امروزه بانک عبارت از مجموعه امکاناتی که فارغ از زمان و یا مکان، در بستر مجازی امکان انجام امور بانکی را به مشتری می دهد.

    مردانی هدف هر بنگاه اقتصادی دستیابی به سود دانست و ادامه داد: حضور سنتی بانک‌ها در فضای امروز کسب کار نتیجه ای جز شکست نداشته چراکه موجب زیان دهی عملیاتی بانک‌ها می‌شود.

    وی با ترسیم فضای کلی بانکی و رقابتی تصریح کرد: در شرایط فعلی باید به‌منظور تطبیق ، سازگاری و تثبیت "ثامن" با محیط و الزامات قانونی  برنامه‌های جدیدی تبیین و اجرا شود.

    قائم‌مقام موسسه اعتباری ثامن با تأکید بر سوددهی شرکت خاطرنشان کرد: وصول مطالبات و بازگرداندن منابع بلوکه‌شده ، جذب منابع جدید و ممانعت از خروج منابع با استفاده از تنوع طرح‌های سپرده‌ای و تسهیلاتی راهکارهای دستیابی به سود در "ثامن" است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی