عصر بازار

حساب شرکت خالق یک بازی محبوب رایانه ای در توییتر هک شد

عصر اعتبار- حساب شرکت سازنده یک بازی محبوب رایانه ای به نام No Man’s Sky‌در توییتر هک شد و پس از آن تولید این بازی توسط شرکت Hello Games یک اشتباه توصیف شد.

حساب شرکت خالق یک بازی محبوب رایانه ای در توییتر هک شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، هکرها علاوه بر ارسال پیام های جعلی در توییتر، ایمیل هایی را نیز از طرف شین موری رییس Hello Games برای کاربران ارسال کرده و تولید این بازی را یک خطا توصیف کرده اند. شرکت Hello Games ارسال ایمیل ها را نتیجه هک کردن حساب توییتر خود دانسته است.

    اولین پیام هکرها در ساعت 8:48 دقیقه صبح به وقت شرق آمریکا ارسال شد و شرکت یاد شده ارسال پیام های نامتعارف را در ابتدا به یک کارمند ناراضی نسبت داد. اما بعد از مدتی این مساله را به هکرها نسبت داد. هنوز عامل اصلی ارسال این پیام ها معرفی نشده است.

    بازی No Man’s Sky یک بازی در سبک جهان باز است که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی Hello Games ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . استودیوی بازی سازی Hello Games یک استودیوی تازه تاسیس است که تاکنون تجربه ساخت بازیهای Joe Danger و No Mans Sky را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این بازی ها موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است.

    این بازی یکی از بزرگترین بازی های ساخته شده در دنیای بازی های رایانه ای است ، این بازی با داشتن بیش از یک تریلیون سیاره به راحتی استاندارد جدیدی در ساخت بازی های جهان باز مشخص کرد ، تمام ستاره هایی که در این بازی خواهید دید سیاره هایی قابل سکونت می باشند که شما به راحتی می توانید به سمت آنها پرواز کرده و بر رویشان فرود بیایید. این سیاره ها ممکن است سیاره هایی آرام و صلح جو و یا سیاره هایی خطرناک با محیطی کشنده باشند .

    در این بازی شما با سفر به سیارات جدید می توانید آنها و موجوداتشان را به سلیقه خود و بدون هیچ محدودیتی نام گذاری کنید، البته درصورتی که این سیارات تاکنون توسط سایر کاربران نام گذاری و شناخته نشده باشد. انتخاب دوست و دشمن در این بازی بر عهده شما است و شما انتخاب می کنید که با کدام نژاد دوست و با کدام نژاد دشمن باشید . گرافیک هنری و فنی این بازی در سطح بسیار بالایی قرار دارد به طوری که شما با ورود به هر سیاره چند دقیقه ای به ستایش جزئیات بالا و چشم نواز این بازی خواهید پرداخت. بازی مذکور بر روی رایانه شخصی و کنسول بازی پلی استشین 4 قابل اجراست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی