عصر بازار

با هدف ارائه خدمات آنلاین بازار بورس و سرمایه به مشتریان

اولین باجه خدمات کارگزاری بازار سرمایه در بانک سرمایه آغاز به کار کرد

عصر اعتبار- در روز شنبه ۸ آبان ماه و با حضور مسئولان این بانک، مدیران شرکت کارگزاری اردیبهشت ایرانیان و همچنین تعدادی از مشتریان بانک، "سامانه ارائه خدمات کارگزاری بازار سرمایه" در شعبه آموزش و پرورش بانک سرمایه افتتاح شد.

اولین باجه خدمات کارگزاری بازار سرمایه در بانک سرمایه آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در ابتدای این مراسم بهادری نژاد معاون بانکی و اعتباری بانک سرمایه بااشاره به اهمیت و جایگاه این خدمت جدید  و موثر برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان بانک گفت: این پروژه از حدود دو ماه پیش با همکاری شرکت کارگزاری اردیبهشت ایرانیان آغاز شده است و امروز با رونمایی نمادین از این خدمت در شعبه آموزش و پرورش بانک سرمایه مورد بهره برداری قرار گرفت و بانک سرمایه عملا خدمات نوین خود را در این خصوص به مشتریان ارائه می کند.

    وی افزود: در فاز اول این پروژه؛ شعبات آموزش و پرورش، آرژانتین، ظفر-نفت و فرشته بانک سرمایه در تهران آماده ارائه این خدمات به مشتریان و مراجعین به این بانک هستند و در فازهای بعدی شعبات دیگری هم به ارائه این خدمت خواهند پرداخت، به گونه ای که در یک برنامه زمان بندی مشخص تمامی شعب بانک سرمایه در آینده ای نزدیک قابلیت ارائه این خدمت را به مشتریان و مراجعان خواهندداشت.

    بهادری نژاد تاکید کرد: ارائه این خدمت می تواند به جذب و حفظ مشتریان بانک کمک شایان توجهی بنماید به همین دلیل ما کار را با شرکت کارگزاری اردیبهشت ایرانیان که در واقع از یک خانواده هستیم و این شرکت به عنوان یکی از شرکای بانک محسوب می شود این پروژه را آغاز کرده ایم که این خدمت جدید می تواند به عنوان خدمتی خلاقانه و مورد نیاز مشتریان، امکانات موثری را در اختیار آنان قرار دهد و ضمنا محصول جدیدی را به سبد محصولات متنوع بانک اضافه کند و حق انتخاب بیشتری را در اختیار مشتریان بانک قرار می دهد.

    در ادامه این مراسم ناصر آقاجانی مدیرعامل شرکت کارگزاری اردیبهشت ایرانیان نیز در سخنان کوتاهی گفت: خدمات روزمره کارگزاری های معاملات آنلاین خدمت ارزنده و با اهمیتی است که در بازار پولی و سرمایه از اهمیت زیادی بر خوردار است و به همین جهت بانک سرمایه با ورود به این حوزه تلاش می کند تا بتواند پاسخگوی نیازهای متنوع و متکثر مشتریان خود باشد.

    وی افزود: ورود به بازار سرمایه به عنوان یکی از ارکان بانکداری شرکتی از موضوعات مهمی است که بانک های موفق توجهی خاص به آن دارند و قدم گذاشتن بانک سرمایه در این زمینه هم خواهد توانست ضمن تنوع بخشی به خدمات و سرویس های تخصصی خود، قابلیت های بیشتری را برای توسعه برنامه های متعدد این بانک در اختیار برنامه ریزان و مدیران بانک قرار دهد.

    گفتنی است سامانه جدید ارائه خدمات بورسی در شعب بانک سرمایه قادر است، سرویس های متنوع زیر را در اختیار مشتریان این بانک قرار دهد:

    اخذ کد سهام داری، خرید و فروش انواع سهام، خرید و فروش انواع اوراق مشارکت، مسکوک، گواهی سپرده، اسناد خزانه و . . . ، خرید و فروش انواع اوراق تسهیلات مسکن، صدور ابطال واحدهای صندوق سرمایه گذاری مشترک، افتتاح حساب سامانه معاملات برخط(Online Trading) ، افتتاح حساب سامانه ثبت سفارش آنلاین(Offline Order Making) ، تغییر کارگزار ناظر انواع اوراق بهادار، ارائه گواهینامه سهامداری، اصلاح مشخصات و کد سهامداری.

    لازم به توضیح است که برنامه آموزشی ارائه این نوع خدمت،  برای متصدیان بانکی شعب منتخب برگزار شده است و با اختصاص باجه خدمات بورس در شعب منتخب بانک سرمایه زمینه ارائه این سرویس به صورت آنلاین فراهم شده است.

    در این مراسم نحوه عملکرد سامانه ارائه خدمات کارگزاری بازار سرمایه با حضور مسئولان بانک سرمایه، مسئولان کارگزاری اردیبهشت ایرانیان، متصدیان بانکی و برخی مشتریان به صورت آنلاین معرفی شد و مسئولان این طرح توضیحات لازم را ارائه و به سوالات خبرنگاران و نمایندگان رسانه های جمعی پاسخ دادند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی