عصر بازار

برگزاری جلسه شورای اداری پست بانک‌ رؤسای شعب ناحیه جنوب کشور در شیراز

عصر اعتبار- جلسه شورای اداری پست‌بانک‌ رؤسای شعب ناحیه جنوب کشور با رویکرد؛ بازاریابی،‌ تجهیز و تخصیص منابع و وصول مطالبات از صبح هشتم آبان‌ماه سال‌جاری در شیراز آغاز و تا پایان همین روز ادامه دارد.

برگزاری جلسه شورای اداری پست بانک‌ رؤسای شعب ناحیه جنوب کشور در شیراز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در ابتدای این جلسه احمد فرهمند مدیرشعب استان فارس هدف از برگزاری این جلسه را ایجاد تعامل و هماهنگی واحدهای اجرائی و ستادی دانست و سپس دکتر فرحی به تشریح اهداف و مأموریت‌های بانک پرداخت.
    بنابراین گزارش: در همایش مذکور هریک از مدیران امور،‌ رؤسای ادارات ستادی و شعب استان‌های مذکور به تشریح برنامه‌های بازاریابی و مشتری‌مداری، ‌تجهیزمنابع،‌ جایگاه وظایف و خصوصیات شعب ناظر، مشکلات حوزه‌های اجرایی و باجه‌های خدمات بانکی می‌پردازند.
    همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی منابع و بازاریابی، ‌تخصیص منابع و اعتبارات،‌ وصول مطالبات و بهداشت اعتباری،‌ ساماندهی باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی،‌ شورای اداری و تجلیل از رؤسای شعب و نمایندگان باجه‌های برتر خدمات بانکی از دیگر برنامه‌های این همایش یک روزه است.
    گفتنی است: در این همایش دکترفرحی مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران امور، تعدادی از رؤسای ادارات ستادی، مدیران و کارشناسان بازاریابی و روابط‌عمومی و دفاتر خدمات‌بانکی استان‌های هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و فارس حضور دارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی