عصر بازار

برگزاری نخستین کنفرانس ملی نوآوری در مدیریت سیستم و فناوری اطلاعات با حمایت بانک اقتصادنوین

عصر اعتبار- نخستین کنفرانس ملی نوآوری در مدیریت سیستم‌ها و فناوری اطلاعات با رویکرد هوشمندی کسب و کار در دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی دانشگاه الزهرا با حضور جمعی از مسئولان سازمان بورس اوراق بهادار تهران و رئیس اداره داده کاوی و هوش تجاری بانک اقتصادنوین برگزار شد.

برگزاری نخستین کنفرانس ملی نوآوری در مدیریت سیستم و فناوری اطلاعات با حمایت بانک اقتصادنوین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این کنفرانس پیام یاغلی رئیس اداره داده‌کاوی و هوش تجاری بانک اقتصادنوین، با اشاره به اهمیت هوشمندی در صنعت بانکداری اظهار داشت: با وجود تفاوت‌های بازار پول و سرمایه، شباهت‌هایی نیز در ذات آنها وجود دارد، در حال حاضر همان طور که در بازار سرمایه شاهد وجود دغدغه‌هایی هستیم در بازار پول نیز به سبب این که بانک‌ها براساس وظیفه ذاتی واسط وجوه بین سپرده‌گذاران و افرادی که نیاز به سرمایه دارند هستند دغدغه این موضوع را دارند که سرمایه‌ها را در اختیار چه مصرف کنندگانی قرار دهند.
    یاغلی، ادامه داد: بانک‌ها در حال حاضر باید بواسطه سیستم‌های هوشمند و هوشمندی در اعتبارسنجی منابع سپرده‌گذاران را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. ضمن اینکه در جذب منابع در کشور نیز باید این هوشمندی را در قالب هوشمندی بازاریابی داشته باشند.
    در این مراسم حسن قالیباف اصل مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران، با اشاره به اهمیت توسعه فناوری اطلاعات ر حوزه بازار سرمایه اظهار داشت: خدماتی که فناوری اطلاعات در حوزه بازار سرمایه انجام داده بر فعالان بازار سرمایه پوشیده نیست.
    وی با بیان این که ثروت در بازار سرمایه براساس دیتاها حاصل می‌شود یادآور شد: هم اکنون در حوزه بازار سرمایه بحث‌هایی به عنوان کارایی و شفافیت مطرح است، از این رو در صورتی که معاملات براساس دیتاها صورت بگیرد این امر موجب می‌شود که بازار بورس به یک بازار منصفانه نزدیک شود.
    مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار یادآور شد: در حال حاضر انصاف در بازارهای مالی براساس کارایی اطلاعاتی است، به طوری که کارایی تخصیص به آن مفهوم است که سرمایه‌ها در بازار سرمایه در محل اصلی سرمایه‌گذاری شود.
    ارایه مقالات و برگزاری کارگاه‌های تخصصی از دیگر برنامه‌های این کنفرانس بود که در بخش نشست شفاهی مقالات موضوعاتی نظیر رویکردهای نوآورانه در سیستم‌های هوشمند مدیریت و نوآوری در روش‌های مدیریت هوشمند کسب و کار، سیستم‌های اطلاعاتی، نوآوری و تغییرات سازمانی مطرح شد.
    در بخش کارگاهی نیز نوآوری در تجارت الکترونیک ایران با تمرکز بر تجربیات و راهکارهای کاربردی مایکروسافت BI و Oracle BI برای انواع کسب و کار، بلوغ فرآیندی بر علم، ارایه تجربیات بیمه ایران در حوزه هوشمندی کسب و کار، هم راستاسازی استراتژی کسب و کار و فناوری اطلاعات بر مبنای الگوی قابلیت‌های کسب و کار از موضوعات محوری کارگاه‌های تخصصی بود که طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در قالب کنفرانس ملی نوآوری در مدیریت سیستم‌ها و فناوری اطلاعات با رویکرد هوشمندی کسب و کار برگزار شد.
    همچنین در این کنفرانس ملی چهارچوبی برای بستر توسعه کاربردهای سازمانی با رویکرد معنایی، هوشمندی سلامت، معماری سازمانی و رویکردهای نوآورانه در مدیریت فناوری اطلاعات ارایه شد.
    بر اساس این گزارش، نمایشگاه جانبی با محوریت نوآوری در مدیریت سیستم‌ها و فناوری اطلاعات با رویکرد هوشمندی کسب و کار در حاشیه این کنفرانس برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو