عصر بازار

چهارمین هم اندیشی سراسری مدیران و کارشناسان بازاریابی کوثر برگزار شد

عصر اعتبار- چهارمین هم اندیشی سراسری مدیران و کارشناسان بازاریابی موسسه اعتباری کوثر با شعار "تلاش گروهی در جهت دانایی و توانایی" با حضور جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل، معاونین و مدیران وکارشناسان بازاریابی برگزار شد.

چهارمین هم اندیشی سراسری مدیران و کارشناسان بازاریابی کوثر برگزار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، افزایش ارتباطات و تعاملات میان معاونت بازاریابی و امور مشتریان موسسه با کارشناسان بازاریابی استان ها، ایجاد دیدگاه مشترک و وحدت رویه در فرآیند ها و مهندسی اجرا، بررسی عملکرد کارشناسان بازاریابی استان ها در 6ماهه نخست سال و بررسی مسائل و مشکلات بازاریابی و اعلام برنامه های 6 ماهه دوم سال جاری از جمله اهداف برگزاری هم اندیشی اعلام شد.

    کارشناسان بازاریابی در خط مقدم ارتباط با مشتریان

    جواد فهیمی پور ،قائم مقام مدیر عامل در مراسم افتتاحیه چهارمین هم اندیشی سراسری مدیران و کارشناسان بازاریابی ضمن عرض تسلیت ایام ماه محرم گفت: هم اکنون نظام اقتصادی کشور سالهای سختی را به ویژه در صنعت بانکداری در پیش رو دارد. اگر بخواهیم از کیان موسسه اعتباری کوثر در بازار رقابت بانکی دفاع کنیم بیش از هر چیز باید کارشناسان بازاریابی در خط مقدم ارتباط با مشتریان با سرسختی نسبت به انجام وظایف خود اهتمام داشته باشند.

    قائم مقام مدیر عامل موسسه اعتباری افزود: امروز هدف بازاریابی، عبور از مشتری مداری و تحقق مشتری محوری است. از آنجا که اطلاعات با استفاده از سیستم های نوین به راحتی در دسترس است، باید پاسخگوی نیازها و خواسته های تک تک مشتریان باشیم. شاید در نگاه نخست تامین نیازهای 2میلیون مشتری سخت و عجیب به نظر برسد ولی باتوجه به اشتراکاتی که در بین آحاد مردم وجود دارد به عدد قابل توجهی دست پیدا خواهیم کرد.

    وی اظهار داشت: سازمانی در این شرایط سخت و پیچیده پیشرو خواهد بود که تلاش و کوشش، دانش و آگاهی، ایثار و گذشت وکارکنان را سرلوحه برنامه ها و اقدامات خود قرار دهد.

    فهیمی پور خاطرنشان ساخت: موسسه اعتباری کوثر در مدت کوتاه فعالیت خود در نظام بانکی کشور در بسیاری از موارد با شجاعت و شهامت عمل کرده است که حتی بانک های بزرگ هم توان حرکت به سمت آن را نداشته اند.

    عضو هیئت مدیره مؤسسه اعتباری کوثر طی بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیران و کارشناسان بازاریابی حاضر در همایش اظهار داشت: با توجه به قابل احصاء بودن فناوری های نوین، رقابت بانکها و موسسات اعتباری در بکارگیری و ارائه خدمات الکترونیک به مشتریان بسیار زیاد است.لذا رمز موفقیت کوثر در حرکت شتابان، بکارگیری ابزار لازم ،تلاش مضاعف و جهادی، ارتقا دانش و آگاهی، رصد لحظه به لحظه رقبا و اجرای برنامه های خلاقانه است. چرا که اعتقاد داریم خواستن توانستن است و به همین دلیل باور داریم که آینده از آن ماست.

    تمامی کارکنان موسسه وظیفه بازاریابی را برعهده دارند

    عبدالله فتاحی معاون بازاریابی و امور مشتریان موسسه اعتباری کوثر با تبیین اهداف و برنامه های اجرایی این هم اندیشی گفت: تعامل حوزه مرکزی با استانها، ارائه گزارش عملکرد کارشناسان بازاریابی استان ها و بررسی اقدامات صورت گرفته در 6ماهه نخست سال، تشریح برنامه های معاونت و معرفی خدمات جدید، ایجاد دیدگاه مشترک و وحدت رویه در فرایندهای بازاریابی، امور مشتریان و خدمات بانکی از اهداف اصلی برگزاری این هم اندیشی است.

    معاون بازاریابی و امور مشتریان موسسه اعتباری کوثر افزود: تشریح ساختار جدید ، تشریح برنامه های معاونت و معرفی خدمات جدید، ایجاد دیدگاه مشترک و وحدت رویه در فرایندهای بازاریابی، امور مشتریان و خدمات بانکی از دیگر مباحث مطرح شده در چهارمین هم اندیشی سراسری کارشناسان بازاریابی کوثر بود.

    فتاحی با اشاره به فعالیت مدیریت های امور مشتریان، بازاریابی، خدمات بانکی و امور استان ها در معاونت بازاریابی و امور مشتریان گفت: تمامی کارکنان موسسه وظیفه بازاریابی را برعهده دارند و باید با افزایش آگاهی و دانش، ارتباطات بین استان ها و حوزه مرکزی بیش از پیش افزایش یابد.

    برگزاری کارگاه های خدمات بانکی، امور مشتریان،  بازاریابی و امور استان ها با مشارکت مدیران و کارشناسان بازاریابی طی دوروز از دیگر برنامه های جانبی این هم اندیشی بود. در این کارگاه ها کارشناسان به بررسی مسایل مطرح پرداخته و راه کارهای پیشنهادی خود را ارائه دادند .

    اختتامیه چهارمین هم اندیشی بازاریابی موسسه اعتباری کوثر با تجلیل از کارشناسان و مقاله های برتر برگزار شد. در این راستا از مدیریت شعب فارس نواب نظری از استان فارس، رضا سلطان نژاد، محمدرضا فراهانی و امید ستایش فرد از استان تهران و سید محمد فروغی از استان قم به ترتیب بعنوان کارشناسان برتر برگزیده شدند.

    همچنین مقاله مجتبی مرادی از مدیریت شعب استان کرمانشاه  با موضوع تبیین تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر وفادار سازی مشتریان موسسات مالی و اعتباری خصوصی  به عنوان مقاله برتر در این هم اندیشی انتخاب شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو