عصر بازار

دکتر صادق در آیین افتتاحیه سی و چهارمین همایش سراسری مدیران ستادی و اجرایی خبر داد

افزایش تولید حق بیمه و فروش بیمه نامه های انرژی با لغو تحریم ها

عصر اعتبار- نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا ، افزایش تولید حق بیمه و فروش بیمه نامه های انرژی با لغو تحریم ها را از اقدامات اخیر این شرکت برشمرد و از تثبیت رتبه سومی این شرکت در صنعت بیمه خبر داد.

افزایش تولید حق بیمه و فروش بیمه نامه های انرژی با لغو تحریم ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر بیژن صادق در سی و چهارمین همایش سراسری مدیران ستادی و اجرایی بیمه دانا در شهر مشهد، با تشریح آمار و اطلاعات شش ماه اول سال جاری، از انعقاد قرارداد بیمه ای با وزارت کشور در خصوص پوشش بیمه ای زائران اربعین حسینی ابراز خشنودی کرد و اظهار داشت: امیدواریم با تلاش ها و پیگیری های انجام شده در این خصوص بتوانیم بهترین نوع خدمت رسانی به زائران عزیز را داشته باشیم.
    وی، حرکت در جهت رشد و تعالی بیشتر را مورد تأکید قرار داد و با ارائه گزارشی از عملکرد شش ماه اول سال جاری، افزود: خوشبختانه طبق آمار و ارقام اعلام شده و پرتفوی های جدیدی که به تازگی جذب شده، وضعیت مناسبی پیش روی مجموعه قرار دارد که امیدواریم با ادامه تلاش ها و برنامه ریزی های انجام شده در آینده، برخی از مشکلات باقیمانده برطرف و پرداخت خسارت سرعت بیشتری پیدا کند.
    دکتر صادق، ارتقای سطح روابط با شرکت های اتکایی، توسعه بازار و فروش بیمه نامه های انرژی با توجه به لغو تحریم ها، افزایش تولید حق بیمه، شفافیت صورت های مالی و وصول مطالبات معوق را بخشی از اقدامات انجام شده در طول شش ماه اول امسال عنوان کرد و افزود: خوشبختانه امسال ضریب خسارت مناسبی داشتیم که امیدواریم با ادامه تلاش ها، این ضریب در ادامه سال جاری کاهش یابد.
    مدیر عامل بیمه دانا، مصوبات ارزشمند هیئت مدیره بویژه در خصوص پرداخت خسارت های کلان و سرمایه گذاری های انجام شده را یادآور شد و اظهار داشت: خوشبختانه قراردادهای بیمه ای قابل توجهی با بیمه گذاران جدید منعقد شده که امیدواریم به نتایج مثبت و آورده های مناسبی ختم شود.
    وی زمانبندی ارائه آموزش و ارتقای دانش فنی شعب و نمایندگان، تقویت مدیریت بازاریابی، تفویض اختیار به رؤسای شعب و امکان پرداخت وام به نمایندگان را بخش دیگری از اقدامات انجام شده برشمرد و در عین حال گفت که دستورالعمل خدمت رسانی به بیمه گذاران خاص و افزایش سقف حدود اختیارات نهایی و تصویب شده است.
    مدیر عامل بیمه دانا به رقابت ناسالم برخی شرکت ها در صنعت بیمه و نیز شرایط اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: رکود حاکم بر جامعه موجب شده برخی شرکت های بیمه به سمت دامپینگ و نرخ شکنی پیش روند که کارکردن در این شرایط دشوار شده که امیدواریم با تلاش های مضاعف نسبت به تمدید قراردادها و جذب پرتفوی های جدید حرکت کنیم.
    وی، بار دیگر حرکت و تمرکز بیشتر بر روی بیمه های خرد را یادآور شد و ابراز امیدواری کرد پرتفوی های مناسبی بویژه در حوزه بیمه های اموال جذب شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو