عصر بازار

فتاح در دیدار با مدیرعامل بانک سپه مطرح کرد:

مسئولان فاصله طبقاتی خود با محرومان را کاهش دهند

بانک های عامل باید حمایت شوند

عصر اعتبار- مهندس سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد و محمدکاظم چقازردی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک سپه برای تسهیل در ارائه تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان واجد شرایط دیدار و گفت و گو کردند.

مسئولان فاصله طبقاتی خود با محرومان را کاهش دهند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مهندس سیدپرویز فتاح، رئیس کمیته امداد در این دیدار با بیان اینکه تعامل و همکاری های خوبی بین بانکهای عامل به ویژه بانک سپه برای خدمت به محرومان ایجاد شده است که نشان از اعتقادات مذهبی در رسیدگی به امور فقرا و محرومان در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه دارد، گفت: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانکی منجر به کارآفرین شدن خانواده های تحت حمایت شده و در آنها عزت و غرور ایجاد کرده است.
    مهندس فتاح افزود: بانک سپه در پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت حمایت این نهاد همواره همکاری موثری داشته به طوریکه در پنج سال گذشته مبلغ 183 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی با کارمزد 4 درصد به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است که این رقم منجر به ایجاد 22 هزار و 895 طرح اشتغالزایی و در نتیجه خوداتکایی نزدیک به یکهزار و 500 خانوار تحت حمایت شده است و در سال 94 مبلغ 630 میلیارد ریال از منابع قرض الحسنه این بانک به مددجویان معرفی شده از طرف این نهاد پرداخت و در این ارتباط 5 هزار و 113 طرح اشتغال ایجاد شده است.
    وی تصریح کرد: مددجویان کمیته امداد دارای کمترین معوقات بانکی هستند و اقدام شایسته بانک سپه برای پرداخت تسهیلات به مددجویان همسو با اهداف دولت برای خروج از رکود و بیکاری و رونق اقتصادی در اجرای ابلاغ سیاستهای کلی نظام و فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی است.
    رئیس کمیته امداد گفت: این نهاد با شناسایی و معرفی افراد نیازمند و واجد شرایط به بانک های عامل برای توانمندسازی و خودکفایی آنان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت پنج ساله ارائه می دهد و سقف تسهیلات برای هر فرد واجد شرایط 150 میلیون ریال است.

    تاکید بر تقویت تعاملات فی مابین کمیته امداد و بانک سپه
    در ادامه این دیدار محمدکاظم چقازردی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک سپه ضمن اشاره به تجارب و قدمت و ایفای نقش مطلوب بانک در عرصه های اقتصادی بویژه همراهی و پشتیبانی از سیاست های اقتصادی تولید محور و ارزش آفرین و توجه به رسالت اجتماعی بانک برای ارایه تسهیلات تعیین شده به مددجویان کمیته امداد عنوان کرد که ارایه خدمات به این عزیزان مایه مباهات و توفیق بانک است و اعتقاد داریم دعای این عزیزان که با گرفتن تسهیلات بانکی موفق به ایجاد کسب و کار می شوند در گشایش امور بانک موثر است. وی در ادامه به تقویت تعاملات فی مابین تاکید کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی