عصر بازار

طی مراسمی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل بانک اقتصادنوین معرفی شدند

عصر اعتبار- مراسم تجلیل از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سابق و معارفه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره جدید بانک اقتصادنوین با حضور نمایندگان سهامداران عمده، تعدادی از مشتریان، مدیران عامل شرکت‌های وابسته، معاونان و مدیران بانک اقتصادنوین برگزار شد.

طی مراسمی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل بانک اقتصادنوین معرفی شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این مراسم مهندس محمد صدرهاشمی‌نژاد بنیان‌گذار این بانک طی سخنانی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره قبلی این بانک گفت: امروز پس از گذشت 8 سال حضور آقای "معتمدی" در بانک، اقتصادنوین بانکی کارآمد و سازمان یافته به شمار می‌رود.
    وی با اشاره به اینکه بانک اقتصادنوین با وجود اتفاقات کوچک و بزرگ توانسته سلامت خود را حفظ کند افزود: افتخار بانک اقتصادنوین دوری از حاشیه و حفظ خوشنامی است.
    حسن معتمدی مدیرعامل قبلی بانک اقتصادنوین نیز در این مراسم ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در بانک اقتصادنوین طی سال‌های گذشته گفت: بانک اقتصادنوین امروز در پانزدهمین سال فعالیت خود به بانکی با ثبات بدل شده که الگوهای عملیاتی بانکی در آن اجرایی شده است.
    وی اظهار داشت: ساختار، کارکنان و سهامداران نقطه تمایز بانک اقتصادنوین در نظام بانکی کشور هستند که زمینه موفقیت بانک را فراهم می‌کنند.
    وی به ترکیب سرمایه انسانی بانک اقتصادنوین اشاره کرد و گفت: اقتصادنوین در حوزه سرمایه انسانی و بکارگیری نیروهای مجرب در نظام بانکی ممتاز است، ضمن اینکه بخش عمده‌ای از کارکنان بانک از جمله مدیران میانی این بانک را نیروهای جوان تشکیل می‌دهند که نقطه تمایز بانک در نظام بانکی کشور به شمار می رود.
    علی اصغر سفری مدیرعامل بانک اقتصادنوین نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش مدیر عامل پیشین این بانک گفت: جناب آقای "معتمدی" به همراه هیات مدیره بانک اقتصادنوین، همگی از مدیران لایق و ممتاز نظام بانکی به شمار می‌روند و در دوره حضور خود در این بانک با درایتی مثال‌زدنی بانک را هدایت و مدیریت کردند که این تلاش‌ها شایسته قدردانی است.
    وی با اشاره به جایگاه شایسته بانک اقتصادنوین در نظام بانکی کشور گفت: نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران با سعه صدر و حسن تدبیر موسسان و بنیانگذاران، همت مدیران کارآزموده و تلاش کارکنان خستگی ناپذیر به خوبی مراحل رشد و پیشرفت خود را طی کرده و امروز از جایگاه رفیع و شایسته‌ای در نظام بانکی کشور برخوردار است.
    وی با اشاره به توانمندی‌های این بانک در همه شاخص ها و عرصه ها گفت: بانک اقتصادنوین در آینده با نگرشی نو و بسیج تمام امکانات و توانمندی های خود به شکل موثرتری در بازارهای داخلی و بین‌المللی حضور خواهد داشت و تلاش خواهد کرد به افتخاراتی در خور نام ایران دست پیدا کند.
    سفری به رقابت در بازار پولی کشور اشاره کرد و گفت: وجود بانک‌های قدیمی با شعب گسترده در کنار قانون شکنی موسسات غیرمجاز، فضای نابرابر رقابتی در این عرصه ایجاد کرده است، به رغم این محدودیت‌ها بانک اقتصادنوین در جایگاه مناسبی از نگاه مشتریان قرار دارد و تلاش خواهیم کرد این جایگاه همچنان توسعه یابد.
    مدیرعامل بانک اقتصادنوین در ادامه سخنان خود به لزوم پیشرو بودن این بانک در نظام بانکی اشاره کرد و گفت: نخستین بانک خصوصی کشور بودن ایجاب می‌کند که بانک اقتصادنوین در ارایه خدمات و معرفی محصولات همواره پیشرو باشد.
    سفری گفت: طی سالیان گذشته گام‌های بلندی برای بهبود تصویر بانک در میان افکار عمومی، تصمیم سازان و ذی‌نفعان برداشته شده که تاثیرگذار بوده، البته هنوز راه طولانی در پیش است.
    وی با تاکید بر لزوم برقراری ارتباط نزدیک و مستمر و تعامل سازنده و موثر با ذی‌نفعان در راستای تحقق منافع بانک و اعتماد سازی متقابل گفت: این اهداف در سایه تلاش، تجربه و رویکرد حرفه‌ای همه همکاران محقق خواهد شد.
    مدیر عامل بانک اقتصادنوین افزود: شناسایی قابلیت‌ها و توانایی‌ها و تعیین استراتژی‌های شرکتی و عملیاتی و همچنین تعالی سازمانی و معماری آن بر اساس "سازمان دانش محور" و "سازمان استراتژی محور" از جمله اهداف اساسی بانک خواهد بود.
    مدیرعامل بانک اقتصادنوین در ادامه سخنان خود، توجه بیشتر به تحقیقات و ارائه راه‌حل‌ها و محصولات خلاقانه و کاربردی جدید و برقراری ارتباطات بیشتر و نزدیک تر با تشکل‌های حرفه‌ای و فرهیختگان را به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی این بانک توصیف کرد.
    مدیرعامل بانک اقتصادنوین تاکید کرد: در هزاره سوم، سرمایه انسانی، سرمایه اصلی سازمان‌های پیشرو و تاثیرگذار محسوب می‌شود، از این رو تلاش خواهد شد که شایسته سالاری در بانک اقتصادنوین نهادینه و آموزش و ارتقای سطح دانش همکاران در اولویت قرار گیرد. در چنین شرایطی مدیریت بانک با تکیه بر همکاران پویا و نوآور می‌کوشد تا با ایجاد ظرفیت‌های مورد نیاز تحول، حرکت بانک به سمت شکستن شالوده‌های ایستا و مهندسی مجدد با هدف برپاسازی بنیان‌هایی پویا و مستحکم باشد و فصلی نوین در حیات و فعالیت بانک ایجاد شود.
    سفری گفت: رویکرد بانک اقتصادنوین باید برگرفته از اصول دانشی روز جهان و البته بومی منطبق با فرهنگ توسعه یافته این خانواده بزرگ باشد، به طوری که برای آینده مطلوب بانک اقتصادنوین در همه ابعاد سناریو و برنامه داشته باشیم.
    وی خاطر نشان کرد: باید رویکرد اقتصادنوینی در فرهنگ مدیریتی نظام بانکی یک تعریف مثال‌زدنی شود، یک پارادایم و مدل سازمانی شود برای سازمان‌هایی که قصد توفیق دارند.
    در ادامه این مراسم با اهدای لوح تقدیر و یک جلد قرآن مجید از زحمات و تلاش‌های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره قبلی بانک اقتصادنوین قدردانی شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو