عصر بازار

با حضور معاونت عملیات بانکی و مدیریت شعب استان ها صورت گرفت

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیریت شعب استان های خراسان رضوی و شمالی بانک ایران زمین

عصر اعتبار- مراسم تودیع و معارفه مدیریت شعب استان های خراسان رضوی و شمالی همزمان با گردهمایی روسای شعب و دوایر با حضور پویان شاد معاونت عملیات بانکی و یزدانجو مدیریت شعب استانها برگزار شد.

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیریت شعب استان های خراسان رضوی و شمالی بانک ایران زمین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، توکلی مدیریت سابق در آغاز جلسه ضمن خیر مقدم به معاونت عملیات بانکی و مدیریت شعب استانها به این استان، همچنین تبریک به آقای ریحانی به مناسبت انتخاب شایسته وی به عنوان مدیریت جدید شعب استان های خراسان رضوی و شمالی و تشکر از روسای شعب و دوایر ستادی عنوان کردند: تغییراتی در بانک ایران زمین و در مدیریت این استان در راه است که من آنرا میمون و مبارک دانسته و امیدوارم این تغییرات موجبات شکوفایی هر چه بیشتر بانک را فراهم کند.
    وی در ادامه حضور مدیریت جدید استان را به عنوان ضلع سوم پیشرفت بانک معرفی کردند که دیگر اضلاع این مثلث را حضور جناب پویان شاد با کوله باری از تجربه و عملکرد مثبت در کارنامه کاری خود در گذشته و حال دانسته و به کارکنان خدوم استان تحت عنوان آخرین ضلع این مثلث اشاره کردند و اظهار امیدواری کردند با توجه به صمیمیتی که در همکاران استان خراسان سراغ دارند ، همچنین با ساختار جدید، آینده درخشانی در انتظار بانک و بالطبع مدیریت این استان خواهد بود.
    یزدانجو ضمن تشکر از زحمات توکلی در جایگاه مدیریت استان خراسان خصوصاً در بحران تعاونی اعتبار بهمن ایثار شیوه مدیریت ایشان ستودنی بود که باعث شد این بحران در استان خراسان نسبت به دیگر استان های کشور با کمترین حواشی و تبعات به نتیجه رسید.
    وی افزود: با توجه به سیاستهای فعلی و اوضاع کنونی بانک، اولیای بانک به این نتیجه رسیده اند که تغییراتی را در سطح مدیریت این استان اعمال نمایند و بدین ترتیب از تجارب آقای توکلی در سمت مشاور معاونت عملیات بانکی استفاده خواهد شد و آقای ریحانی که چهره شناخته شده ای در استان در حوزه بانک و دانشگاه هستند، از این پس سکان مدیریت و هدایت استان را در دست خواهند گرفت. ایشان با اشاره به سوابق مدیریتی ریحانی در بانکهای سپه و اقتصاد نوین و مشاور بانک انصار اظهار امیدواری کرد که بی شک تجربیات گرانقدر ایشان راه گشای بسیاری از مشکلات این استان خواهد بود.
    مدیریت شعب استان ها در ادامه به قرائت گزارشی در خصوص وضعیت کنونی استان از نظر تعداد شعب، منابع، مصارف، معوقات و . . . ارائه داده و خاطر نشان کردند: با توجه به سابقه همکاری پرسنل استان از زمان موسسه و پشت سر گذاشتن محرومیت های زیاد در زمان موسسه، سطح انتظارات از استان خراسان بیشتر از آمارو ارقام مشروحه بوده و انتظار می رود از این پس اهداف تعیین شده برای استان بطور کامل محقق گردد و با مدیریت شایسته آقای ریحانی سهم بیشتری از منابع پولی استان سهم بانک ایران زمین گردد.
    وی در پایان با اشاره به اینکه تأکید مدیران بانک در امسال بیشتر بر روی جذب منابع بدون تخصیص نرخ سود توافقی و سود محور بودن بانک است گفت: مدیران امروزه به نیروی انسانی دیدگاه سرمایه انسانی دارند به همین دلیل وضعیت معیشتی کارکنان همیشه یکی از دغدغه های دیرینه مدیران ارشد بانک بوده و هست که تا حد زیادی متأثر از سودهای بالایی که بانک تا امروز پرداخته بوده است و با مدیریتی که بر قسمت اعظمی از این سودها اعمال شد، شاهد اجرایی شدن طرح طبقه بندی مشاغل بودیم.
    ریحانی مدیریت جدید استان ضمن خیر مقدم خدمت تمامی همکاران و تشکر از مدیران ارشد حاضر در جلسه بخصوص آقای توکلی بخاطر تلاش هایی که برای این استان انجام داده اند. وی موفقیت در کار سازمانی را حاصل تعهد به سیستم و کار و خرد جمعی دانسته و بر رفتار سالم و در خور شحصیت یک کارمند و خادم مردم تأکید فراوان داشته و گفت: رفتار خوب و شایسته شامل رفتار پرسنل با همکاران، وضعیت ظاهری فردی، وضعیت ظاهری شعبه، رعایت ادب و احترام به مشتری و شامل هر آنچه که موجبات رضایتمندی مشتریان را فراهم آورد، می شود و در صورتی که محقق گردد دیگر بعد مسافت تا شعبه، نرخ سود، کوچک بودن شعبه و غیره برای مشتریان اهمیت زیادی نخواهد داشت. این هنری است که می توان با رعایت چند نکته ساده و مهم ارزش ها را برای مشتریان تغییر داده و پایه ارزشی را به سمت حب و دوستی و ارتباطات ژرف اجتماعی هدایت کرد..
    وی از روسای شعب حاضر در جلسه خواست تا به این نکات در حیطه مدیریت خود حساسیت خاصی داشته باشند:
    • تشکیل جلسات مستمر برای همکاران در شعب
    • تمرکز بر آموزش پرسنل خصوصاً آموزش رفتاری
    • نگذاریم مشتری ناراضی از شعبه خارج شود.
    ایشان با اشاره به اینکه استان خراسان و مشهد قطب اقتصادی شرق کشور است و ما باید خود را با پایتخت مقایسه کنیم افزود: یک کارمند بانک نبایست رفتار، گفتار و حتی ارائه خدمات بانکی را محدود به ساعات کار خود کند بلکه حتی در خارج از ساعات کار هم می تواند در ارتباطات اجتماعی خود مبلغ بانک باشد.
    پویان شاد معاونت عملیات بانکی در ادامه جلسه بیان داشت: روندی در بانک ایران زمین در حال اجراست که کسانی که خود را با اهداف متعالی بانک همسو نکنند در هر سطح خدمتی باشند بدون هیچ تشریفاتی حذف خواهند شد.
    ایشان از همکاران خواست: در خصوص نرخ سود سپرده ها فعالیت خود را متمرکز نکند چون نرخ سود سپرده باز هم کم خواهد شد. گفنتی است در فاز اول تقلیل سود در بانک، سهم ما از بازار پولی کشور بر خلاف پیش بینی عده ای افزایش یافت. پس همکاران از ارائه گزارش از سود های توافقی بانک ها بپرهیزند.
    وی خاطر نشان کرد: طرح تلاش 2 بزودی به مدیریت ها ابلاغ خواهد شد و باید تمام تلاشمان را بکارگیریم تا اهداف تعیین شده محقق گردند. که البته طی بازدیدی که از شعب مشهد بعمل آمد بوضوح روشن است که این استان از نظر نیروی انسانی جوان و با استعداد کمبودی ندارد پس با اندکی تلاش و اعتماد به نفس با مدیریت آقای ریحانی تحقق اهداف استان مقوله ای دور از انتظار نخواهد بود.
    ایشان در پایان از کلیه همکاران خواست تا بیشتر از گذشته به اتفاقات اطراف خود توجه داشته باشند، وهرگونه رفتار مشکوک در شعب باید به مدیریت و واحد های مطبوع گزارش شود.
    در پایان جلسه حکم مدیریت جدید استان توسط مدیریت شعب استانها قرائت و تحویل آقای ریحانی گردید. حکم آقای توکلی نیز به عنوان مشاور معاونت عملیات بانکی قرائت و همراه با هدیه و لوح تقدیرنامه ای از جانب پرسنل استان به ایشان اهداء شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی