عصر بازار

باهنر:

دولت در کنترل تورم موفق عمل کرده است

عصر اعتبار- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت :دولت در سه سال گذشته با وجود تنگناها و سختی ها در زمینه کنترل تورم در کشور اقدامات مهمی انجام داد ، باید به دولت کمک کرد تا در کنار کنترل تورم پروژه های نیمه تمام را به سرانجام برساند.

دولت در کنترل تورم موفق عمل کرده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، محمد رضا باهنر شامگاه دوشنبه در سومین مجمع عمومی انجمن حمایت از توسعه استان کرمان که در هتل لاله تهران برگزار شد افزود: فارغ از گرایش‌های سیاسی که در بین همه فعالان این عرصه وجود دارد باید گفت که لازم است پس از انجام رقابت‌های انتخاباتی بحث های انتخاباتی تمام شود و همه با اتحاد و همدلی برای پیشرفت کشور، به دولت کمک کنند.
    باهنر تصریح کرد: برای تکمیل پروژه های نیمه تمام، دولت به اعتباری بالغ بر 300 تا 400 هزار میلیارد تومان پول نیاز دارد که از نظر فنی و مهندسی تامین این پول در این زمان بد اقتصادی امکان پذیر نیست.
    وی با بیان اینکه در صورت رضایت مردم ، دولت هزینه یارانه ها را به دست استانداران بسپارد، خاطرنشان کرد: اگر یک هزار و 700 میلیارد تومان که هر ماه صرف پرداخت یارانه می شود در اختیار استانداران قرار گیرد این پروژ ها نیز تعیین تکلیف می شود.
    باهنر با اشاره به اینکه نگرش انتقال سرمایه‌گذاری‌ها از دولت به سمت بخش خصوصی یک نگرش قدرتمند است ،اظهارداشت : یارانه باید به افراد نیازمند پرداخت شود و دولت مابقی این پول ها را صرف پروژه های نیمه تمام در سراسر کشور کنند.
    رئیس انجمن حمایت از توسعه استان کرمان ادامه داد: استان کرمان آمادگی دارد تا اولین استانی در کشور باشد تا هزینه پرداخت یارانه ها از طریق استانداری در سطح استان توزیع شود.
    وی خاطرنشان کرد: استان کرمان جزء سه استان برتر کشور است که پروژه های اقتصادی زیادی در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی در حال اجرا دارد و این پروژه ها در زمان بندی مختلف در حال تکمیل است.
    وی در ادامه با اشاره به لزوم توجه به مثلث توسعه در پیشبرد پروژه‌های استانی و ملی تاکید کرد: در مثلث توسعه استانها نماینده دولت، امام جمعه و نماینده مجلس حضور دارند که همگرایی، همراهی و همدلی این سه عنصر باعث به وجود آوردن قدرتی می‌شود که در هر منطقه‌ای از کشور بسیار کارساز خواهد بود.
    سومین مجمع عمومی انجمن حمایت از توسعه استان کرمان شامگاه دوشنبه با حضور استاندار کرمان، جمعی از مدیران کرمانی مقیم تهران در هتل لاله تهران برگزار شد.
    *برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی