عصر بازار

حق بیمه ماهیانه ۲۳ هزار تومان

۲۷ آبان آخرین مهلت بیمه تکمیلی قالیبافان

عصر اعتبار- مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های فرش دستباف با بیان اینکه هزینه ماهیانه بیمه تکمیلی ۲۳ هزار تومان است گفت: آخرین مهلت بیمه تکمیلی قالیبافان تا ۲۷ آبان ماه است.

۲۷ آبان آخرین مهلت بیمه تکمیلی قالیبافان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، عبدالله بهرامی  با اشاره به اینکه آخرین مهلت بیمه تکمیلی قالیبافان تا 27 آبان ماه است گفت:حدود 900 هزار نفر تحت پوشش بیمه قالیبافان هستند و بر اساس تفاهم نامه ای که با بیمه تعاون امضا شده است این افراد می توانند با مراجعه به سامانه اتحادیه سراسری تعاونی فرش دستباف برای ثبت نام اقدام کنند.

    بهرامی گفت:هزینه ماهیانه بیمه تکمیلی 23 هزار تومان است و آخرین مهلت برای ثبت نام از طریق سامانه www.taavon.co بیست و هفتم آبان اعلام شده است. در حال حاضر 400 هزار نفر از قالیبافان تحت پوشش بیمه پایه هستند که در قرار داد جدید همه افرادی هم که بیمه پایه ندارند می تواند از تسهیلات پیش بینی شده در بیمه تکمیلی هم بهره مند شوند.

    مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های فرش دستباف با بیان اینکه قالیبافان می توانند سقف 8میلیون تومان برای اعمال جراحی و برای درمان سرپایی تا سقف 3میلیون تومان خسارت دریافت کنند افزود:هزینه های آزمایشگاهی تا سقف 1.5 میلیون تومان و برای زایمان 2 میلیون تومان پرداخت می شود.بیمه تکمیلی قالیبافان به بیمه شدگان خود تا سقف 10 میلیون تومان بابت حوادث پرداخت می کند .

    وی با بیان اینکه قالیبافان با پرداخت 460 هزار تومان از سه مزیت بهره مند می شوند گفت:اکنون تعداد قالیبافان در کشور 113 هزار نفر است. در راستای این طرح ها در فاز اول 10 هزار قالیباف تحت پوشش هستند . سقف بیمه حوادث 10 میلیون تومان است.  یکی از مشکلات قالیبافان در مسیر بیمه تأمین اجتماعی این است که در صورتی که قالیبافان حق بیمه خود را با یک روز تأخیر پرداخت کنند خدمات بیمه ای آنها قطع و امکان وصل مجدد وجود ندارد و از این طریق تعداد زیادی از قالیبافان از تحت پوشش بیمه خارج شده اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی