عصر بازار

کامبیز درم‌بخش با اشاره به حراج ۵۰۰ اثرش

آدم فقط یک بار مال‌اش را آتش می‌زند!

عصر اعتبار- کامبیز درمبخش حراج بیش از ۵۰۰ تعداد از آثارش را تجربه موفقی دانست و گفت: اولین بار است که یک آرتیست و هنرمند این تعداد از کارهایش را یک‌جا به فروش می‌گذارد.

آدم فقط یک بار مال‌اش را آتش می‌زند!
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، این هنرمند پیشکسوت درباره‌ی برپایی حراج آثارش با عنوان «آتیش زدم به مالم!»، اظهار کرد: دو شب از حراجی آثارم باقی مانده است، در این حراجی که حدود 570 کار به نمایش گذاشته شده بود بیش از 200 اثر تاکنون فروخته شده است. تنوع در قیمت‌ها و آثار باعث شد افراد زیادی با سلایق مختلف بتوانند از این نمایشگاه بازدید و خرید کنند.

    او به جدید بودن این حرکت اشاره کرد و گفت: اولین بار بود که یک آرتیست و هنرمند این تعداد از کارهایش را یک‌جا به فروش می‌گذارد. تمام این آثار از آرشیو شخصی خودم انتخاب شده بودند و با وجود اینکه تعدد آثار این نمایشگاه خیلی زیاد بود، اما تنها بخشی از آن چیزی است که من در آرشیوم دارم.

    این طراح و کاریکاتوریست در ادامه درباره‌ی ایده‌ی برپایی این حراج خاطرنشان کرد: آن‌قدر اثر در منزل داشتم که دیگر جا نبود و این آثار در کشوها، لای پرونده‌ها و پوشه‌ها حبس شده بودند بنابراین فکر کردم که بهتر است به دست مردم به خصوص جوان‌ها برسند، به همین دلیل قیمت آثار را پایین در نظر گرفتم تا مردم بتوانند این آثار را بخرند حتی در بین آثار قیمت‌هایی در حدود 100 هزار تومان هم وجود داشت.

    درمبخش ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه یک تجربه موفق بود، اما فکر نمی‌کنم دوباره آن را تکرار کنم، چون آدم فقط یک بار مال‌اش را آتش می‌زند!

    این هنرمند همچنین به برنامه‌های آینده‌اش اشاره و اظهار کرد: برنامه‌های زیادی برای کار و برگزاری نمایشگاه دارم که نزدیک‌ترین آن نمایشگاه آثار چاپ شده‌ام در ماهنامه «همشهری داستان» است که در گالری «سیحون» برپا خواهد شد. بهترین و جدیدترین این آثار در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود و به زودی کتاب کامل این آثار نیز منتشر می‌شود البته امیدوارم در تا برپایی نمایشگاه آماده شود.

    درمبخش افزود: کتاب دیگرم با عنوان «پانتومیم روی کاغذ» که مجموعه‌ای از دلقک‌های تمام رنگی‌ام است نیز آماده چاپ است و به زودی منتشر می‌شود.

    حراج آثار کامبیز درمبخش - کاریکاتوریست – از 30 مهرماه آغاز شده و تا پایان این هفته ادامه خواهد داشت.

    این هنرمند در حراج یادشده، آثاری را از میان کارهای طراحی، کاریکاتور، نقاشی، تصویرسازی، مینیاتور و عکاسی برای فروش گذاشته است.

    علاقه‌مندان برای شرکت در این حراجی می‌توانند به نشانی الهیه، ابتدای خیابان فرشته (شهید فیاضی)، شماره 9 مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو