عصر بازار

اولین کمپین تخصصی خدمات بازاریابی و تامین مالی ‏صادرات به کشور روسیه راه اندازی شد

عصر اعتبار- اولین کمپین تخصصی خدمات بازاریابی و تامین مالی ‏صادرات به کشور روسیه در سامانه باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات با هدف تسهیل و تسریع فرآیند ارایه خدمات مالی و بازاریابی به مشتریان و اعضای باشگاه راه اندازی شد.

اولین کمپین تخصصی خدمات بازاریابی و تامین مالی ‏صادرات به کشور روسیه راه اندازی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این کمپین با تمرکز بر بازار روسیه و در راستای توانمندسازی صادرات غیرنفتی کشور و حمایت تخصصی و تأمین مالی از کلیه فعالین اقتصادی و صادرکنندگان به بازار روسیه این کشور از آبان ماه 1395 تا پایان سال جاری برپا خواهد شد.
    محورهای کمپین یادشده شامل ارایه بسته بازاریابی صادرات به کشور روسیه، اعطای بسته حمایتی خدمات و تأمین مالی صادرات به این کشور و ارایه خدمات مشاوره تخصصی به اعضای کمپین جهت صادرات به کشور یاد شده خواهد بود.
    براساس این گزارش ، کلیه اعضای باشگاه می توانند نسبت به ثبت نام در کمپین مذکور اقدام کرده و از امکانات و امتیازات ارائه شده در قالب کمپین استفاده کنند.
    تکمیل پروفایل عضویت در سامانه باشگاه مشتریان، دارا بودن قابلیت و پتانسیل صادرات به کشور روسیه، ثبت نام جهت عضویت در کمپین در بخش طرحهای امتیازی سامانه از جمله شرایط عضویت است.
    متقاضیانی که تمایل به ثبت نام در کمپین مذکور می باشند، می بایست قبلاً نسبت به افتتاح حساب در یکی از شعب بانک اقدام نموده باشند.
    نحوه تخصیص امتیاز در این کمپین بر مبنای میزان صادرات متقاضیان در طی دوره برگزاری کمپین مبتنی بر اسناد و مدارک صادراتی (شامل پروانه صادراتی گمرکی) بوده و ارزش ریالی پروانه صادراتی مذکور مبنای امتیاز هر یک از اعضای کمپین است. از این رو هر یک از اعضای کمپین می بایست در پایان دوره کمپین اسناد و مدارک صادراتی خود را به شعبه مربوطه ارایه کنند تا نسبت به تعیین امتیاز متقاضی اقدام گردد.
    در پایان دوره زمانی کمپین با توجه به امتیازات کسب شده توسط هر یک از اعضای کمپین به 5 صادرکننده برتر که بیشترین میزان امتیاز اخذ کرده اند، پاداش تخفیف نرخ سود اعطا می گردد.
    برنده اول یک درصد تخفیف نرخ سود جهت تسهیلات صادراتی تا سقف 100 میلیارد ریال، برنده دوم یک درصد تخفیف نرخ سود جهت تسهیلات صادراتی تا سقف 80 میلیارد ریال، برنده سوم یک درصد تخفیف نرخ سود جهت تسهیلات صادراتی تا سقف 60 میلیارد ریال، برنده چهارم یک درصد تخفیف نرخ سود جهت تسهیلات صادراتی تا سقف 40 میلیارد ریال و برنده پنجم یک درصد تخفیف نرخ سود جهت تسهیلات صادراتی تا سقف 20 میلیارد ریال را شامل خواهند شد.
    متقاضیان جهت اطلاع از جزئیات بیشتر در خصوص کمپین مذکور می توانند به سامانه باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران به نشانی club.edbi.ir مراجعه و یا از طریق برقراری تماس با مرکز ارتباط با مشتریان به شماره (10خط) 88709022 اقدام نمایند.
    اشتراک گذاری در google+

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو