عصر بازار

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون‌های استخدامی ازفردا

عصر اعتبار- مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: داوطلبان شرکت در سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌های علوم پزشکی و آموزش و پرورش از فردا سه‌شنبه ۱۸ آبان‌ماه تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۲۰ آبان‌ماه فرصت دارند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون‌های استخدامی ازفردا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد:‌ کارت ورود به جلسه تمام داوطلبان سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌های علوم پزشکی و آموزش و پرورش از روز سه‌شنبه، 18 آبان‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و داوطلبان تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه می‌توانند پرینت کارت ورود به جلسه خود را تهیه کنند.

    وی در ادامه تصریح کرد: تعداد 99 هزار و 522 داوطلب در آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی، 123 هزار و 576 نفر برای استخدام در دانشگاه‌های علوم پزشکی و 233 هزار و 421 داوطلب نیز برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کرده‌اند.

    مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی و آموزش و پرورش با توجه به خوشه‌های شغلی داوطلبان و بر حسب مورد، صبح یا بعدازظهر روز جمعه، 21 آبان‌ماه در 53 شهرستان کشور برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی