عصر بازار

مدیرعامل شهرهای جدید خبر داد

افزایش تسهیلات مسکن مهر پردیس

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان این‌که افزایش تسهیلات مسکن مهر پردیس به ۴۰ میلیون تومان در انتظار تصمیم‌گیری بانک مرکزی و شورای اقتصاد است، اعلام کرد که تا یک ماه آینده در شهر جدید پردیس افتتاحی جدید خواهیم داشت.

افزایش تسهیلات مسکن مهر پردیس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محسن نریمان با حضور در غرفه ایسنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات اظهار کرد: از طریق کمیسیون اصل 90 که گزارش آن اعلام شده تقاضای افزایش وام مسکن  مهر پردیس به 40 میلیون تومان را ارائه دادیم که باید مراحل آن توسط بانک مرکزی و شورای اقتصاد اتخاذ تصمیم شود. با  این حال منتظر این مساله نمی‌مانیم و کارهای خود را در  این  شهر انجام می‌دهیم.

    وی افزود: در حال حاضر از طریق ایسنا اعلام می‌کنم تا یک ماه آینده افتتاح دیگری را پردیس خواهیم داشت. با روش‌های دیگری همچون اخذ تسهیلات و اعمال مدیریت دارایی‌ها تلاش می‌کنیم زمینه اجرای طرح‌های زیربنایی و روبنایی را در پردیس به نفع متقاضیان مسکن مهر انجام دهیم.

    نریمان در خصوص اعلام قیمت نهایی فازهای پردیس، گفت: قیمت نهایی فاز 11 را اعلام کردیم که متقاضیان باید 39 میلیون و 750 هزار تومان برای واحدهای 86 متری که در کل 106 متر مشاعات دارند و آماده تحویل هستند و تسهیلات آنها 30 میلیون تومان است پرداخت کنند. در فازهای دیگر نیز تقریبا همین نسبت است مگر اینکه متراژ واحدهایی بالاتر یا پایین‌تر باشد که به همان نسبت با حدود پنچ شش درصد رقم  قیمت تغییر می‌کند.

    مدیرعامل  شرکت  عمران  شهرهای جدید  ادامه  داد: به پایان کار مسکن مهر نزدیک می‌شویم و تحویل واحدها را آغاز کردیم. لذا  باید بگویم برنامه علی‌الحساب برای زمانی بود که دورنمای تحویل واحدهای مسکن مهر مقداری مبهم بود ولی الان روشن است که به هر تقدیر امسال و اوایل سال آینده کارها را به سرانجام خوشی می‌رسانیم. لذا پروژه‌های مسکن مهر را قطعی اعلام می‌کنیم.

    نریمان تاکید کرد: تقریبا با همین نسبت که در فاز  11 پیش رفته  ایم در فازهای دیگر نیز کارها در حال انجام است و تحویل واحدها منوط به این است که متقاضیان تعهدات خود را در زمان مشخص انجام دهند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو