عصر بازار

از فردا

آغاز پرداخت وام ازدواج توسط بانک ایران و ونزوئلا

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک مشترک ایران و ونزوئلا با بیان اینکه از فردا سامانه پرداخت وام ازدواج باز خواهد شد، گفت: این بانک فقط می‌تواند با توجه به محدودیت منابع به ۲۰ نفر متقاضی وام پرداخت کند.

آغاز پرداخت وام ازدواج توسط بانک ایران و ونزوئلا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، داود بنائی امروز باحضور در بیست و دومین نمایشگاه  مطبوعات و  خبرگزاری‌ها  از غرفه  این خبرگزاری بازدید کرد و در پاسخ به این پرسش خبرنگار  تسنیم که پرسید بانک مشترک ایران و ونزوئلا تاچه میزان می‌تواند براساس دستور بانک مرکزی وام ازدواج پرداخت کند اظهار داشت: مطابق تکلیف بانک مرکزی بانکها موظف شده‌اند تا در رابطه با پرداخت وام ازدواج اقدامات لازم را انجام دهند به همین دلیل این بانک نیز به لیست بانکهای پرداخت کننده این وام اضافه شده است.

    وی با اشاره به اینکه  بانک مشترک ایران و ونزوئلا حداکثر می‌تواند به 20 نفر وام ازدواج پرداخت کند افزود: منابع ما محدود است چرا که پایه بانک کار ارزی بوده و بر این موضوع متمرکز است. علی‌القاعده در سنوات گذشته براساس حساب قرض‌الحسنه مشتریان تسهیلاتی را پرداخت می‌کردیم.

    مدیرعامل بانک مشترک ایران و ونزوئلا اضافه کرد: امسال براساس تکلیف بانک مرکزی از حسابهای قرض‌الحسنه فراتر رفته و حسابهای جاری رانیز در پرداخت تسهیلات درگیر کرده‌ایم. در مجموع فقط می‌توانیم بین 14 تا 20 نفر وام 10 میلیون تومانی ازدواج را پرداخت کنیم.

    بنائی تصریح کرد: از فردا اسم این بانک در لیست بانکهای پرداخت کننده وام ازدواج قرار گرفته و متقاضیان می‌توانند جهت دریافت به بانک مراجعه کنند البته با توجه به اینکه تعداد بانکها زیاد است شاید مردم به ندرت برای دریافت وام ازدواج این بانک راانتخاب کنند.

    وی با اشاره به اینکه مشتریان این بانک خاص بوده و بیشتر کار ارزی انجام می‌دهند اظهار داشت: به نظر من کلا سیاستهای تکلیفی مناسب نیستند اما به ناچار باید براساس سیاستهای بانک مرکزی و قانون بودجه کشور این دستور جدید اجرایی شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی