عصر بازار

اولین کارگاه آموزشی ویژه کارشناسان اعتباری بانک توسعه تعاون در استان گلستان برگزار شد

عصر اعتبار- با هدف فراگیری دستورالعملها، بخشنامه ها و آیین نامه هاتوسطهمکاران در جهت ارائه خدمات مطلوب بانکداری به مشتریان ،اولین کارگاهآموزشی کارشناسان اعتباریدر استان گلستان با حضور شریفی مدیر اداره شعب بانک توسعه تعاون استان، کارشناسان و نمایندگان اعتباری شعب درمحل سالن اجتماعات این مدیریت برگزار گردید.

اولین کارگاه آموزشی ویژه کارشناسان اعتباری بانک توسعه تعاون در استان گلستان برگزار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، شریفی در این جلسهضمن بیان اهمیت و ضروریت یادگیری و بکارگیری دانش روزبه آموزش همکاران توسط روسای دوایر تأکید کرد و ازآنان خواست تا با فراگیری بخشنامه های اعتباری و آیین نامه های بانک این کمبود ها را برطرف نمایند.

    وی در ادامه همکاران را به رعایت بهداشت پرونده های اعتباری، پیشگیری از ایجاد مطالبات معوق، اخذ تضمینات محکم و دقیق، پیگیری مطالبات معوق ازطریق مذاکره، استمهال و اقدام قضایی، را مطرح و مدیریت زمان را درتشکیل و رفع نواقص پرونده های اعتباری را یاد آور شد.

    در ادامه شعبانی معاون اجرایی استان ضمن ارائه آموزش کاملی از آخرین  دستور العمل ها و بخشنامه های اعتباریبا همکاران و نمایندگان شعب استان، به طرح سوال و پیشنهادات و نظرات شعب پیرامون پرداخت تسهیلات، وصول مطالبات و تجهیز منابع پرداخت.

    گفتنی استدر پایان کارشناسان اعتبارات هرکدام با بیان مطالبی دیدگاهها و راهکارهای خود را در کاهش معوقات و تجهیز منابع مورد بررسی قرار دادند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی