عصر بازار

افزایش نقدینگی "ثامن" از طریق وصول مطالبات

عصر اعتبار- مدیریت ناحیه دو موسسه اعتباری ثامن در تماس تلفنی تلاش مضاعف جهت جذب هر چه بیشتر نقدینگی از طریق وصول مطالبات و نیز استفاده بهینه از طرح‌های تسهیلاتی جدید را خواستار شد. ذو

افزایش نقدینگی "ثامن" از طریق وصول مطالبات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مصطفی ذوالقدر از طریق تماس تلفنی در جلسه روسای شعب سرپرستی خراسان شمالی تحقق سهمیه تعیین‌شده سرپرستی خراسان شمالی در وصول مطالبات را متذکر شد و افزود:تعیین تکلیف نشدن منابع بلوکه‌شده موسسه سبب رانده شدن از حاشیه سود و زیان دهی شبکه می‌شود.

    سرپرست خراسان شمالی موسسه اعتباری ثامن در این جلسه گفت:وصول مطالبات نیازمند حرکت جمعی و جدی کلیه کارکنان و تقسیم‌کار میان آنان است که سرعت وصول و پیگیری مطالبات را افزایش می‌دهد.

    محمد اسماعیلی از تدوین برنامه عملیاتی وصول مطالبات و تمرکز بر وصول مطالبات در سررسید خبر داد و افزود:هدف از این طرح بهبود روند حرکت و جلوگیری از ایجاد مطالبات و ساماندهی مطالبات در خراسان شمالی است .

    جواد شهیدی معاون سرپرستی خراسان شمالی نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت خدمات نوین بانکی و ایجاد بستری مناسب در راستای ارتقای پاسخگویی گفت و خاطرنشان کرد: به‌کارگیری روش‌های نوین بازاریابی ، شناسایی نقاط قوت و ضعف موجود و بهره‌گیری از راهکارهایی مناسب ، استراتژی چگونگی رسیدن به موقعیت مطلوب را در دستور کار قرار گیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی