عصر بازار

افزایش منابع ارزان‌قیمت باید در دستور کار قرار گیرد

عصر اعتبار- سید باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون گفت: افزایش منابع ارزان‌قیمت با توجه به کاهش نرخ تورم و پایین آمدن نرخ سودهای بانکی باید به‌منظور کیفی سازی منابع در دستور کار قرار گیرد.

افزایش منابع ارزان‌قیمت باید در دستور کار قرار گیرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، فتاحی در جلسه توجیهی و آموزش ویژه کارشناسان بازاریابی استان‌ها بابیان این مطالب خاطرنشان کرد: افزایش سوددهی بانک، کاهش مطالبات غیر جاری و ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه، کمیته امداد و سازمان بهزیستی ازجمله مواردی است که ادارات شعب بانک در 4 ماهه باقی از سال باید مدنظر قرار دهند.

    وی با اشاره به رشد قابل‌قبول بانک در سال جاری گفت: عملکرد بانک توسعه تعاون در استان‌ها موفق بوده و رتبه قابل‌قبولی را در سیستم بانکی دارد. منابع سیستم بانکی در تهران بسیار اثرگذار است و باید به دنبال فرصت‌ها باشیم. همکاران بادانش بانکی و تجربه‌ای که دارند می‌توانند بانک را به رتبه‌های بالاتر برسانند.

    عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون بهبود زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و سرعت بخشیدن به خدمات را از برنامه‌هایی دانست که بانک را به جایگاه ویژه خود می‌رساند و در همین راستا افزود: استقرار بانکداری جامع یکی دیگر از مسائل مهم بانک‌ها در بلندمدت است و باید بر اساس نیاز مشتریان، راهکار و خدمت ارائه دهیم. باید به‌جایی برسیم که انتخاب اول شرکت‌ها، موسسات تولیدی،‌ صنایع کشور و…. بانک توسعه تعاون باشد.

    فتاحی با تأکید بر اهمیت تلاش همکاران در جذب منابع ارزان‌قیمت و همکاری با تعاونی‌ها گفت: با داشتن یک بینش ارتباطی و تعامل مثبت با مشتریان می‌توانیم تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.

    وی افزود: با توجه به شرایط پیش‌آمده طی ماه‌های اخیر برای نظام بانکداری کشور، رفتار ما باید به‌گونه‌ای باشد که همانند گذشته مبلغ بانکداری اسلامی در تمامی ابعاد زندگی مردم باشد.

    گفتنی است این جلسه با حضور معادی مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه، نوربخش معاون صندوق، سمیع رئیس اداره بازاریابی و تجهیز منابع، سرین سرپرست اداره پژوهش و کارشناسان بازاریابی اداره شعب استان‌ها برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو