عصر بازار

وزیر صنعت:

سرمایه گذاری برای صادرات باید اصل و محور باشد

عصر اعتبار- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صادرات یکی از اهداف مهم در بخش تولید است و باید سرمایه گذاری برای صادرات، اصل و محور باشد.

سرمایه گذاری برای صادرات باید اصل و محور باشد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از شاتا،  محمدرضا نعمت زاده در گردهمایی مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور در رشت با بیان اینکه باید از فضای بوجود آمده پس از برجام حداکثر بهره را ببریم گفت : باید سرمایه گذاری خارجی را جدی بگیریم ما نیاز به پول آنها نداریم بلکه نیازمند دانش و تجربه هستیم.

    نعمت زاده تصریح کرد: باید برای ارتقای کیفیت محصولات در راستای صادرات اهتمام داشت چراکه می خواهیم به دنیا صادرات داشته باشیم اما در حال حاضر توان و دانش صادرات مان محدود است.

    وی با اشاره به همکاری خوب بین دولت و مجلس اظهار کرد: این همکاری باید مکملی برای توسعه و آبادانی کشور باشد.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به فعال شدن ستاد اقتصاد مقاومتی به طور رسمی از اوایل فروردین ماه به مسئولیت معاون اول رئیس جمهوری گفت: بحث های ما در این زمینه شروع شده و در بعضی موارد جلو هستیم.

    وی بهترین نمود همکاری و همدلی در اجرای قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی را در همراهی استانداران در تشکیل کارگروه های رفع موانع تولید و ارتقاء نظام مالی و پولی کشور عنوان کرد و افزود: همراهی استانداران در تشکیل این کارگروه ها و حمایت از صنایع کوچک و متوسط قابل تقدیر است.

    نعمت‌زاده با بیان سفر رئیس بانک مرکزی به استان‌ها تصریح کرد: این اقدام‌ تأثیر بسزایی برای آشنایی با فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و شناخت و رفع مشکلات آنها دارد.

    وی با بیان اینکه دولت برای رفع مشکلات تلاش می کند، اظهار کرد: گاهی ما شناخت کافی از مسائل نداریم و یا قضاوت نادرست می کنیم؛ هرقدر که افراد تاثیرگذار همچون نمایندگان مجلس با کار ما بیشتر آشنا شوند، بهتر برای رفع مشکلات کمک می کنند.

    نعمت زاده همچنین کارگروه های رفع موانع تولید را در حل مشکلات صنایع کوچک و متوسط موثر خواند و گفت: باید در سال اقدام و عمل ، کارها به صورت عملی انجام شود.

    دومین گردهمایی سالانه مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور طی امروز و فردا ( 22 و 23 آبان ماه) در رشت برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو