عصر بازار

رویکرد بانک توسعه تعاون مبتنی بر عدالت محوری است

عصر اعتبار- مدیریت امور شعب بانک توسعه تعاونگفت: عدالت محوری سرلوحه برنامه‌ها و سیاست‌ها در بانک توسعه تعاون است تا از این طریق پیشبرد اهداف مالی و اعتباری میسر گردد.

رویکرد بانک توسعه تعاون مبتنی بر عدالت محوری است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، هادی کمرئی در بازدید از شعبه چابهار استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هدف اصلی بانک توسعه تعاون، استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود بانک برای کمک به تولید، صنعت و اشتغال ایران‌زمین به‌ویژه در سیستان و بلوچستان پهناور است.

    وی افزود: این رویکرد را به‌خوبی می‌توان در سیاست‌گذاری‌های بانک تخصصی توسعه تعاون مشاهده کرد چراکه در کنار حمایت از تعاونی‌ها، حمایت از دیگر بخش‌های اقتصادی را در دستور کارداریم که توفیقات 7 ساله حضور در سیستم بانکی خود گواهی بر این ادعا است.

    کمرئی افزود: بانک نگاهی برابر به تمام نقاط ایران‌زمین دارد و با حضور اثرگذار خود در سیستان و بلوچستان توانسته نقش بسزایی را ایفا کند.

    وی ضمن بررسی عملکرد شعبه چابهار گفت: این بانک در کنار اجرای سیاست‌های کلان خود، نگاه ویژه‌ای به حمایت از فعالان اقتصادی در این بندر دارد که حمایت از محصولات دریایی و حمایت از فعالان اقتصادی به‌خوبی نشان از این اهتمام دارد.

    در ادامه مدیریت امور شعب بانک توسعه تعاونبه همراه مدیر اداره شعب استان از تعاونی پروفیل آریا بازدید کردند. و سپس محمدرضا ریگی مدیر اداره شعب استان در این بازدید گفت: خوشحالیم که در کنار ورود بانک توسعه تعاون به صنایع دریایی، شاهد ایجاد این طرح ماندگار در بندر چابهار با مشارکت این مجموعه اقتصادی هستیم. وی افزود:: این طرح با مشارکت 85 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون بازارهای هدف استان‌ها و کشورهای هم‌جوار را به دست خواهد گرفت که این به‌خوبی نشان از تلاش این نهاد در پیش برد اهداف حمایتی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی