عصر بازار

خدمات بانک توسعه تعاون سبب توسعه اشتغال‌زایی در بخش تعاون است

عصر اعتبار- معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: خدمات بانک توسعه تعاون سبب توسعه اشتغال‌زایی و حمایت از بخش تعاون است.

خدمات بانک توسعه تعاون سبب توسعه اشتغال‌زایی در بخش تعاون است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حمید کلانتری طی سفر به استان سیستان و بلوچستان از شعبه چابهار و شرکت تعاونی آریا پروفیل که با مشارکت بانک توسعه تعاون در دست احداث است بازدید کرد.

    وی در بازدید از شعبه چابهار اظهار داشت: تلاش‌های زیادی برای فراهم شدن زیرساخت‌های حمایتی انجام‌شده است که باید به بهترین شکل حلقه اتصال میان تعاون گران و بانک توسعه تعاون برقرار شود.

    وی افزود: اولویت خدمات‌دهی بانک توسعه تعاون مربوط به طرح‌های اقتصادی فعالان بخش تعاون است که در این راستا باید تلاش بیشتری در جهت روان‌سازی فرایند خدمات‌رسانی این بانک به جامعه هدف صورت پذیرد.

    کلانتری طی بازدید از کارخانه شرکت تعاونی آریا پروفیل، اظهار داشت: برای افزایش تولید، اشتغال‌زایی و نیز عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی باید فرهنگ تعامل و تعاون را در بین خود افزایش دهیم. وی افزود: کافی است در این راستا ظرفیت‌های منطقه را شناسایی کرده و مطابق آن سیاست‌های استغالزایی خود را به‌پیش ببریم، بدیهی است با این نگاه می‌توان شاهد ایجاد اشتغال در منطقه‌ای چون چابهار شد که از محرومیت تاریخی برخوردار بوده و هنوز نتوانسته سهم خود را از اقتصاد دریا به دست بیاورد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی