عصر بازار

معاون سازمان مالیات کشور خبر داد

اجرای طرح سند جامع مالیاتی در سطح کشور

عصر اعتبار- معاون پشتیبانی، توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مالیات کشور با اشاره به ضرورت تعیین و دریافت مالیات عادلانه از اجرای طرح سند جامع مالیاتی به منظور تعیین مالیات عادلانه اصناف و دیگر اقشار جامعه در سطح کشور خبر داد.

اجرای طرح سند جامع مالیاتی در سطح کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، نادر جنتی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل امور مالیاتی استان یزد با بیان این که مالیات جایگزین مناسبی برای منابع درآمدی نفت در کشور است، ‌اظهار کرد: سازمان مالیاتی کشور برنامه‌ریزی کرده که خود را تکنولوژی روز دنیا هماهنگ کند.

    وی تدوین و اجرای طرح سند جامع مالیاتی کشور را از جمله اقدامات این سازمان در راستای به‌روز رسانی دانست و بیان کرد: دستیابی به بانک اطلاعاتی تمام دستگاه‌های اجرایی به صورت آنلاین از جمله اهداف اجرای طرح سند جامع مالیاتی در کشور است.

    معاون پشتیبانی، توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مالیات کشور با اشاره به وسعت و گستردگی طرح جامع سند مالیاتی گفت: برنامه نرم‌های نرم افزاری این طرح در حال اتمام است و هم اکنون در سه استان کشور به صورت پایلوت در حال اجرا است.

    جنتی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که تاکنون به دلیل عدم دستیابی به اطلاعات کامل و دقیق، تعیین و دریافت مالیات آن طور که باید و شاید عادلانه نبوده است، افزود: افزایش رضایت‌مندی اقشار مختلف جامعه از پرداخت مالیات از جمله ویژگی‌های اجرای طرح سند جامع مالیات در کشور است.

    این مقام مسئول در پایان با اشاره به ظرفیت‌های مدیریتی نوربخش مدیرکل اسبق امور مالیاتی استان یزد خاطرنشان کرد: این استان از جمله استان‌هایی در کشور است که تاکنون کمترین مشکل مالیاتی برای کشور داشته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی