عصر بازار

اداره کل نظارت تشکیل شد

خانه تکانی در نهاد ناظر بیمه ای

عصر اعتبار- بیمه مرکزی علاوه بر تغییرات در بدنه خود اقدام به ایجاد یک اداره کل جدید با عنوان «اداره کل نظارت بر شرکت های بیمه و هماهنگی استانها» کرد.

خانه تکانی در نهاد ناظر بیمه ای
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، بیمه مرکزی همزمان با تغییر و تحول در  مدیریت برخی از اداره کل های خود اقدام به ایجاد اداره کل نظارت بر شرکت های بیمه و هماهنگی امور استانها کرده است.

    تا پیش از این چنین اداره کلی در ساختار بیمه مرکزی وجود نداشت. براساس آنچه که در پایگاه اینترنتی بیمه مرکزی منتشر شده «محمدجواد آقاجری» مدیرکل این اداره جدید خواهد بود.

    همچنین در تغییر و تحولات دیگر در بیمه مرکزی، «محمود حق وردیلو» که تا پیش از این سمت مدیرکل پذیرش موسسات و دفاتر بیمه ای بیمه مرکزی را برعهده داشت، به عنوان مدیرکل نظارت فنی منصوب شده است.

    از طرف دیگر «حسن رضا عباسیان فر» به سمت مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه منصوب شده است. پیش از این «مهدی نمن الحسینی» عهده دار این سمت بود. نمن الحسینی در عین حال به سمت مدیرکل پذیرش موسسات و دفاتر بیمه ای منصوب شده است.

    در ادامه تغییر و تحولات در نهاد ناظر بیمه مرکزی، «امیرحسین فارسی» که مدیرکل مالی بود، به عنوان مدیرکل سرمایه گذاری و مجامع فعالیت خواهد کرد و «مهدی علی رحیمی» که معاون وی در اداره کل مالی بود، جایگزین وی در اداره کل مالی شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی