عصر بازار

دیدار مدیرعامل بانک ملت با قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک ملت در سفر به استان خراسان رضوی با بختیاری، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار مدیرعامل بانک ملت با قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در این دیدار آمادگی کامل بانک ملت را برای ارتقای سطح همکاری ها و ارائه خدمات بیشتر به آستان قدس رضوی و زائران بارگاه امام هشتم شیعیان، اعلام کرد.
    وی با بیان این نکته که خدمت به زائران بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) برای بانک ملت افتخاری بزرگ محسوب می شود، تاکید کرد: این بانک برای استفاده از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های خود برای افزایش سطح رضایت متولیان آستان قدس رضوی و زائران بارگاه ملکوتی آن حضرت، آمادگی کامل دارد.
    در این دیدار، بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی هم با قدردانی از همکاری بانک ملت با این مجموعه اظهار امیدواری کرد که در آینده سطح همکاری های طرفین به ویژه در زمینه آبادانی اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) و اجرای طرح های توسعه ای ارتقا یابد.
    در این دیدار،  مرتضی نجف مشاور مدیرعامل، محمود رشیدی مدیر امور پشتیبانی، مسعود نصر اصفهانی مدیرکل روابط عمومی، سید نقی شمسی رییس اداره کل امور مالی و علیرضا حمیدی مدیر شعب استان خراسان رضوی، مدیرعامل بانک ملت را همراهی می کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی