عصر بازار

امضای تفاهم نامه همکاری بانک کشاورزی و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

عصر اعتبار- بانک کشاورزی و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، تفاهم نامه ای مبنی بر توسعه تعاملات مالی ریالی و ارزی امضا کردند و برمبنای آن بانک کشاورزی ، بانک عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و ۳۶ شرکت زیر مجموعه آن شد.

امضای تفاهم نامه همکاری بانک کشاورزی و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، روز دوشنبه 24 آبان  دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی و حمیدرضا جانباز رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به نمایندگی از نهادهای متبوع خود تفاهم نامه همکاری امضا کردند .

    بر اساس این گزارش، در این نشست دکتر شهیدزاده با بیان این مطلب که بانک کشاورزی به این تفاهم نامه نگاه ملی دارد، تصریح کرد: تعامل با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشوربه معنای خدمت رسانی برای تضمین  رفاه مردم در بخش آب و فاضلاب در روستاها و شهرها است و ما به عنوان سرباز نظام، این مهم را موجب افتخار و وظیفه خود می دانیم.

    وی  افزود: بانک کشاورزی با درا ختیار داشتن بیش از 2000 کارشناس ، بیشترین آمارنیروهای متخصص در بخش طراحی و نظارت پروژه ها در سیستم بانکی را داشته که در کنار زیرساخت های پیشرفته بانکداری الکترونیکی خود می تواند تعاملات و همکاری های خوبی را با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور رقم زند و ضمن ارائه خدمات متنوع بانکی و تسهیلاتی، با همکاری و هم افزایی این شرکت، فصل جدیدی در خدمت رسانی به روستائیان و کشاورزان ایجاد کند.

    این گزارش می افزاید در این نشست نمایندگان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشوربا تاکید بر لزوم استفاده بهینه از ظرفیت های دو طرف، اظهار امیدواری کردند در پی امضای این تفاهم نامه پروژه های مشترک نظیر طرح های آب رسانی روستایی گسترش یافته و طرح های جدیدی تعریف شود.   

    نمایندگان این شرکت همچنین با بیان این که شرکت مهندسی آب و فاضلاب در روستاها با تامین زیرساخت ها موجب کاهش مهاجرت روستاییان می شود ، اظهار امیدواری کردند با تکیه بر هم سویی اهداف ، تعامل سازنده ای را در زمینه جمع آوری و تخصیص پسآب ها برای مصارف کشاورزی  به انجام رسانند. 

    شایان ذکر است ، تمرکز تمام حساب های شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و 65 شرکت زیر مجموعه آن در یک بانک واحد برای نخستین بار روی داده است  و بر اساس این قرارداد در صورت تجمع و رسوب حساب های این شرکت در بانک کشاورزی، این بانک نسبت به ارائه تسهیلات وعاملیت روش های تامین مالی برای طرح های توسعه ای شرکت های آب و فاضلاب استانی، پرداخت تسهیلات رفاهی به این شرکت ها و ارائه خدمات بانکی ریالی ، ارزی و بانکداری الکترونیک  بر اساس مقررات بانکی و مفاد تفاهم نامه اقدام خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو