عصر بازار

پرداخت سود سهامداران شرکت رادیاتور ایران در شعب بانک صادرات ایران

عصر اعتبار- ​سود سهامداران شرکت رادیاتور ایران مربوط به سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ١٣٩٤ از سوی شعب بانک صادرات ایران پرداخت می شود.

پرداخت سود سهامداران شرکت رادیاتور ایران در شعب بانک صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»،‌ براساس قرارداد منعقده بین این بانک و شرکت رادیاتور ایران پرداخت سود سهام سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ١٣٩٤از طریق کلیه شعب بانک صادرات ایران از ٢٢ آبان ماه سال٩٥ آغاز شده است. در این رابطه سهامداران حقیقی شرکت یادشده می‌توانند با ارائه مدارک هویتی نظیر کارت ملی، شناسنامه، برگه سهام مربوط به شعب این بانک مراجعه و سود سهام خود را دریافت کنند و یا به سایر حسابهای خود انتقال دهند.
    بر اساس این گزارش، پرداخت سود یاد شده، تنها توسط بانک صادرات ایران انجام پذیرفته و سهامداران شرکت رادیاتور ایران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ٢٢٢٦٢١٨١تماس بگیرند.
    شایان توجه است؛ بخش عظیمی از شرکت های فعال در بورس سود سهام قابل پرداخت به سهامداران خود را به دلیل قابلیت و ظرفیت های الکترونیکی مطلوب و متنوع بانک صادرات ایران از طریق این بانک پرداخت می کنند.
    گفتنی است بانک صادرات ایران با ٢٥٦٣ شعبه در سراسر کشور، ٥۰۰هزار دستگاه پایانه فروش متصل به حسابهای این بانک، صدور بیش از ٦۰ میلیون کارت الکترونیکی و ارایه خدمات متنوع و به روز بانکی، به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش بسزایی در ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیکی و نهادینه شدن فرهنگ بانکداری نوین دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی