عصر بازار

صعود تیم فوتسال بانک اقتصادنوین به مرحله یک چهارم نهایی

عصر اعتبار- در نهمین دوره مسابقات فوتسال کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی تیم فوتسال بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین تیم گروه دوم این مسابقات به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

صعود تیم فوتسال بانک اقتصادنوین به مرحله یک چهارم نهایی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این دوره از مسابقات که با حضور 14 تیم در دو گروه در حال برگزاری است بانک اقتصادنوین در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های بانک‌های قوامین، آینده، سامان، ایران زمین، گردشگری و سینا در گروه دوم قرار داشت که در نهایت موفق شد به عنوان نخستین تیم به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.
    بانک اقتصادنوین در مرحله مقدماتی این مسابقات تیم‌های قوامین، سامان، ایران زمین، گردشگری و سینا را به ترتیب با نتایج 3 بر 2، یک بر صفر، 5 بر صفر، 5 بر یک و 6 بر صفر از پیش رو برداشت، ضمن اینکه دیدار این تیم با بانک آینده نیز یک بر یک مساوی شد.
    بانک اقتصادنوین در مرحله یک چهارم نهایی ساعت 22 روز پنج‌شنبه 27 آبان ماه به مصاف تیم فوتسال موسسه مالی و اعتباری ملل خواهد رفت.
    تیم فوتسال بانک اقتصادنوین به مربیگری سیامک داداشی و سرپرستی هادی سلطانی و متشکل از رضا پروین، محسن مکری، محسن صالحی، حجت دلسوز، نوید شفیعی، مهدی برزگر، علیرضا مالکی، حمید محمدی، مصطفی هژبر، سعید محمدخانی و محمود ابوالحسنی و پشتیبانی علی امینی در این مسابقات حضور دارد.
    نهمین دوره مسابقات فوتسال کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در مجموعه ورزشی دانشگاه شهید بهشتی در حال برگزاری است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی