عصر بازار

کاهش تعرفه رومینگ زائرین اربعین

عصر اعتبار- در راستای ارائه خدمات ارتباطی ویژه به زائرین اربعین، همراه اول تعرفه رومینگ بین الملل خود در عراق را کاهش داد.

کاهش تعرفه رومینگ زائرین اربعین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، به منظور رفاه حال زائرین اربعین حسینی، همراه اول علاوه بر کاهش تعرفه های تماس بین الملل با کشور عراق، تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکین خود در عراق را کاهش داد.

    بر این اساس از روز دوشنبه 24 آبان تا روز چهارشنبه 3 آذر، تماس مشترکین همراه اول با ایران دقیقه ای 890 تومان، تماس دریافتی 690 تومان، تماس با شماره داخلی عراق690 تومان، ارسال پیامک 440 تومان و اینترنت همراه هر مگابایت 440 تومان محاسبه می شود و دریافت پیامک رایگان است.

    این گزارش می افزاید: امسال همانند سال گذشته، همراه اول گسترده ترین خدمات ارتباطی را برای زائرین اربعین حسینی در نظر گرفته است.

    علاوه بر پوشش وای فای رایگان نقاط زیارتی شهرهای کربلا، نجف وکاظمین، بیش از 150 نقطه و موکب در مسیر راهپیمایی اربعین (بین نجف تا کربلا) و نقاط مرزی مهران، چذابه و شلمچه؛ در مناطق مرزی مذکور ظرفیت شبکه این اپراتور به بیش از 2 برابر اربعین سال گذشته افزایش یافته است.

    همچنین به همین مناسبت، «مسابقه دل نوشته» برای عکس های مرتبط با فضای اربعین و «مسابقه عکاسی با تلفن همراه» با موضوع اربعین از تاریخ 22 آبان تا 5 آذر ماه برگزار می شود. همراه اولی ها می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جوایز و شرکت در مسابقه به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir و یا کانال تلگرامی این شرکت ‌به نشانی telegram.me/www_mci_ir مراجعه کنند.

    گفتنی است پیش از این، تعرفه هر دقیقه دریافت مکالمه، مکالمه داخلی و مکالمه با ایران 1000 تومان، ارسال پیامک 500 تومان و هر مگابایت اینترنت همراه 1000 تومان بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی