عصر بازار

مسابقه عکس راهپیمایی بزرگ اربعین

عصر اعتبار- به مناسبت راهپیمایی گسترده اربعین حسینی، مسابقه بزرگ عکس در شبکه مجازی، با پیام "از دریچه دوربین خود، اربعین را جهانی‌تر کنیم" برگزار می‌شود.

مسابقه عکس راهپیمایی بزرگ اربعین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، شرکت داده‌ورزی سداد به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فن‌آوری اطلاعات شناخته شده کشور، قصد دارد با برگزاری مسابقه بزرگ عکس اربعین، قطراتی از اقیانوس خروشان عاشقان حسینی را با سوژه‌های عکاسی حرفه‌ای و آماتور به تصویر بکشد.
    به منظور ارج نهادن به مشارکت زائرینی که بخشی از تجارب و لحظات ناب خود را در این رویداد جهانی و از طریق پیام رسان بامداد (نسیم) ارسال نمایند. یکصد و بیست سکه بهار آزادی به عنوان جایزه پیش‌بینی شده است که به یکصد و بیست عکس منتخب ارسالی از سوی کاربران را که بیشترین آرا را در نظرسنجی مخاطبین کسب کرده‌اند، اهدا می‌شود.
    علاقمندان به شرکت در این مسابقه کافی است، پس از نصب پیام‌رسان بامداد (نسیم)، بر روی گوشی‌های هوشمند همراه خود به صفحه بات این مسابقه به آدرس @SADADArbaeen مراجعه و لحظه‌های بیادماندنی همایش جهانی اربعین حسینی را در قالب عکس ارسال نمایید.
    مهلت ارسال عکس‌ها حداکثر تا پانزدهم آذرماه سال جاری می‌باشد و هر یک از کاربران مجاز به ارسال 10 عکس جدید و با کیفیت برای شرکت در این مسابقه خواهند بود.
    علاقمندان به شرکت در این مسابقه عکاسی می‌توانند نرم‌افزار پیام‌رسان مورد نظر را از روش‌های زیر نصب کرده و مورد بهره‌برداری قرار دهند.
    کافه بازار : https://yon.ir/nasimcb
    آیتیونز : https://yon.ir/inasim
    Google play
    Appstore

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی