عصر بازار

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی:

تغییر زمان پرداخت حقوق ۴۰۰ هزار مستمری‌بگیر تامین‌اجتماعی

عصر اعتبار- معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی درباره علت تغییر زمان واریز حقوق برخی مستمری بگیران توضیح داد و گفت: زمان دریافت مستمری دو گروه از بازنشستگان که در سال گذشته تغییری در زمان دریافت مستمری خود نداشتند، در حال اصلاح است.

تغییر زمان پرداخت حقوق ۴۰۰ هزار مستمری‌بگیر تامین‌اجتماعی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، رحیم اردلان درباره علت تغییر زمان واریز حقوق برخی مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: جای نگرانی برای بازنشستگان و مستمری بگیران وجود ندارد. ما سال گذشته طرح پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان را اجرا کردیم.

    وی افزود: دو گروه باقی مانده بودند، گروه نخست آن دسته از بازنشستگان تأمین اجتماعی هستند که از طریق بانک‌هایی غیر از بانک رفاه کارگران اعم از بانک ملت، تجارت، ملی و پست بانک حقوق دریافت می‌کنند و گروه دوم بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حروف "ک" تا "ی" آغاز می‌شود و در واقع شامل هشت حرف آخر حروف الفباست.

    معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه زمان پرداخت حقوق این افراد  طی سه ماه (مهر، آبان و آذر)  به بیست و هفتم هرماه انتقال پیدا می‌کند گفت: بر این اساس 400 هزار نفر از مشمولان جدید که از طرح قبلی باقی مانده بودند  در این دوره در هر ماه، مستمری خود را با حداکثر ٣ روز تغییر در یافت می‌کنند تا بتوانیم حقوق آنها را نیز به صورت متمرکز در روز بیست و هفتم هرماه بپردازیم.


    اردلان ادامه داد: اطلاع رسانی های لازم به مستمری بگیران تامین اجتماعی انجام شده است.  مکانیزه شدن برنامه‌ها همیشه تغییراتی ایجاد می‌کند که هم به نفع مردم و هم سازمان تامین اجتماعی است و عدالت در پرداخت از جمله اهدافی است که دنبال می کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی