عصر بازار

ارائه تسهیلات از "تخفیف" تا "تقسیط شهریه"

اختصاص ۳ وام به دانشجویان دانشگاه آزاد

عصر اعتبار- رییس دانشگاه آزاد از ارائه ۳ نوع وام به دانشجویان این دانشگاه و همچنین امکان تقسیط و تخفیف در شهریه خبر داد.

اختصاص ۳ وام به دانشجویان دانشگاه آزاد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، حمید میرزاده (رییس دانشگاه آزاد) با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته برای دانشجویان در سال تحصیلی جدید، گفت: ما سه نوع وام ازدواج، وام دانشجویی و وام صندوق دانشجویی کشوری به دانشجویان می‌دهیم. در کنار وام علاوه بر اینکه به دانشجویان متقاضی درصدی از شهریه را تخفیف می‌دهیم، بسیاری از دانشجویان از امکان تقسیط شهریه نیز استفاده می‌کنند.

    وی ادامه داد: ما در بسیاری از واحدهایمان علی‌رغم اینکه خودشان با کمبود منابع مواجه هستند، بسیاری از اعتبارات آنها به صورت قسطی در اختیار دانشجویان است که البته دانشجویان قبل از فارغ‌التحصیلی باید بدهی خود را بپردازند.

    میرزاده افزود: دانشگاه آزاد علاوه بر 3 نوع وامی که می‌دهد، تقسیط شهریه و تخفیف شهریه از دیگر تسهیلاتِ در نظر گرفته شده است. در واقع دانشگاه آزاد 5 نوع خدمات را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد.

    رییس دانشگاه آزاد اضافه کرد: در بخش وام ازدواج در سال 94-93 بیش از 62 میلیارد ریال و در سال 95-94 بیش از 51 میلیارد ریال وام اختصاص داده شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی