عصر بازار

به علت بدهی مالیاتی

دایی تا چند روز دیگر ممنوع‌الخروج می شود

عصر اعتبار- سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید باید فکر اساسی‌تری برای رفع آلودگی هوا کرد و با تعطیل کردن یک مسابقه هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

دایی تا چند روز دیگر ممنوع‌الخروج می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهرداری فومن در جام حذفی، درباره آلودگی و احتمال لغو این دیدار اظهار کرد: باید فکری به حال مردم بکنیم. ما با این شرایط نمی‌توانیم تمرین کنیم و افراد زیادی به خاطر آلودگی هوا سکته می‌کنند. 20 سال است که شهرهای بزرگ با این مشکل مواجه هستند. این همه داد زده‌ایم اما مشکل آلودگی هوا رفع نشده است. ما نیازمند یک فکر اساسی هستیم.

    او اضافه کرد: تعداد زیادی اتومبیل توسط شرکت‌ها تولید شده و تهران دیگر تبدیل به یک پارکینگ شده است. همه این‌ها عوامل آلودگی هستند. بنزین مصرفی خودروها استاندارد نیست باید شرایط را بهتر کنیم. با تعطیل کردن یک مسابقه هیچ اتفاقی نمی‌افتد و با این شرایط نمی‌توانیم به زندگی ادامه دهیم.

    سرمربی نفت تهران درباره شناختش از تیم شهرداری فومن گفت: بازی حساسی مقابل شهرداری فومن داریم. شناخت‌مان از این تیم زیاد نیست و به سختی توانسته‌ایم چند دیدار قبل آن‌ها را مشاهده کنیم.

    دایی در ادامه افزود: از همه کسانی که ما را کمک می‌کنند تشکر می‌کنم. امیدوارم امسال بتوانیم در جام حذفی و لیگ حرفی برای گفتن داشته باشیم. مدیران باشگاه پرسپولیس باعث شدند که از این باشگاه شکایت کنم. الان حدود 15 نامه از جیب خودم هزینه کرده‌ام و به باشگاه ارسال کرده‌ام اما هیچ جوابی نگرفته‌ام. از سال 93 مالیات قرارداد من پرداخت نشده است. تا الان هم مکاتبات زیادی را انجام داده‌ایم اما کسی پاسخگو نبوده است. من چند روز دیگر ممنوع‌الخروج می‌شوم چه کسی می‌خواهد جواب این موضوع را بدهد؟ الان که وضعیت باشگاه خوب است و پول بازیکنان را به موقع می‌دهند چرا پول کسانی که قبلا برای این باشگاه زحمت کشیده‌اند را نمی‌دهند؟ باشگاه پرسپولیس از سامانه هواداری خود پول خوبی می‌گیرد.

    سرمربی نفت تهران اضافه کرد: من دیگر نمی‌دانم چه کار باید بکنم اگر شما راه حلی دارید ارائه کنید. من هر کاری کردم که باعث بروز مشکل نشوم اما باشگاه پاسخگو نیست. من تمامی اسناد و مدارک را هم در اختیار دارم و نامه کمیته انضباطی هم در دستم است. اما در پرسپولیس بعضی‌ها دوست ندارند که مشکلات حل شوند و با آرامش به کارش ادامه دهد. از من یک هفته وقت خواستند که جواب دهند اما الان 5 ماه است که هیچ پاسخی به من نداده‌اند.

    دایی درباره تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه در ورزشگاه عبدالرحمان گفت: مطمئنا زمین بازی به ضرر ایران بود. ما از نظر فنی بالاتر از سوریه هستیم اما این زمین مناسب سوری‌ها بود. زمین چمن ورزشگاه تانکو عبدالرحمان شبیه زمین چمن مناطق شمال ایران بود. این چمن را در آنالیز بازی شهرداری فومن دیده بودم. فقط می‌توانید در این چمن زیر توپ بزنید. با این حال بازیکنان ما تمام تلاش خود را انجام دادند و به غیر از این نمی‌توانستند کاری انجام دهند.

    او درباره اوضاع مالی باشگاه نفت تهران نیز گفت: تا به حال 20 درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شده است که فکر می‌کنم از این حیث کمترین دریافتی را در لیگ برتر داشته باشیم. قرار بود این هفته بخشی از مطالبات پرداخت شود که این اتفاق نیفتاد. بازیکنان ما تا به حال هم سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌اند. امیدوارم شرایط بهتر شود.

    دایی در پاسخ به این سوال که او در فوتبال آسیا و جهان یک برند محسوب می‌شود و آیا رفتار باشگاه‌هایی مانند نفت و صبا با او درست است، گفت: من دیگر خودم و بازیکنانم را خراب نمی‌کنم. سال گذشته در صبا از جیب خودم هم هزینه کردم اما هنوز پول من را نداده‌اند. تقریبا 40 درصد از مطالبات من با این تیم باقی مانده است. در فوتبال ایران ارزش پیشکسوتان و ستارگان را حفظ نمی‌کنند. تا زمانی که زنده هستی کسی به سراغ‌تان نمی‌آید اما وقتی که مریض شوید یا بمیرید تازه می‌فهمند که چه کسی را از دست داده‌اند. این مشکل وجود دارد و باید این رفتار را اصلاح کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی