عصر بازار

سیف:

ورود برندهای کارت اعتباری به ایران

عصر اعتبار- رییس کل بانک مرکزی از مذاکره با چند برند خارجی صادرکننده کارت اعتباری خبر داد و گفت: در حال آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم هستیم.

ورود برندهای کارت اعتباری به ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، ولی الله سیف در خصوص مباحث اخیر مطرح شده از سوی وزارت ارتباطات درباره ورود مسترکارت و ویزا کارت به بازار پول ایران، گفت: بانک مرکزی در حال ایجاد زیرساخت لازم در این زمینه است.

    رییس کل بانک مرکزی اظهارداشت: همچنین مذاکرات لازم نیز با شرکت های صادرکننده کارت ها و برندهای بین المللی انجام شده و مواردی در این زمینه در شُرف نهایی شدن است.

    سیف با اشاره به اینکه یکی دو شرکت ارائه دهنده خدمات بین المللی در این زمینه آمریکایی است و ما امکان کار با آنها را نداریم، خاطرنشان کرد: مگر اینکه با شعب دیگری از آنها در نقاط دیگر دنیا کار کنیم.
    وی افزود: متناسب با پیشرفت هایی که در بخش زیرساختی دنبال می شود، تیم تخصصی بانک مرکزی در این بخش پیگیری های لازم را دنبال می کند.
    رییس کل بانک مرکزی تاکید کرد: اگر مواردی باشد که احساس کنیم مخاطراتی به همراه دارد آن را جلوگیری خواهیم کرد، ولی به صورت کلی منعی در این زمینه وجود ندارد و ممکن است در مقطع کوتاه و تا زمانی که ما به نتیجه برسیم بتوان از روش های دیگری مشکلات را حل کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی