عصر بازار

با حضور رئیس‌کل بیمه‌مرکزی رخ داد؛

آغاز مذاکرات ایران با بیمه‌گران اروپایی

عصر اعتبار- رئیس‌کل بیمه مرکزی برای مذاکره با بیمه‌گران اروپایی لندن و مونیخ به اروپا سفر کرده است تا بتوان سطح همکاری‌های ایران با همتایان بین‌المللی را افزایش دهد.

آغاز مذاکرات ایران با بیمه‌گران اروپایی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، عبدالناصر همتی برای مذاکره با بیمه‌گران اروپایی لندن و مونیخ، به اروپا سفر کرده و دیروز با رئیس‌کل لویدز لندن دیدار و گفتگو کرد .

    رئیس‌کل بیمه مرکزی با اشاره به فعالیت لویدز در بازار بیمه ایران قبل از تحریم به خصوص در مورد بیمه اتکایی هواپیما افزود: با توجه به برنامه‌های توسعه اقتصادی کشور و گسترش صنعت بیمه در ایران، حضور لویدز لندن در پوشش‌های اتکایی و ریسک‌های مهم ایران با اهمیت است.

    اینگا بل، رئیس‌کل لویدز لندن نیز با اشاره به فعالیت گذشته لویدز در بازار ایران، علاقمندی سندیکاهای بیمه‌گران لویدز به فعالیت در بازار ایران را مورد تاکید قرار داد و گفت: درحال حاضر 110سندیکای بیمه درلویدز فعال هستند. وی با اشاره به مشکل موجود در سیستم بانکی، ضرورت پیگیری حل مسائل بابت نقل و انتقال پول در صنعت بیمه را یک امر مهم دانست.

    رئیس لویدز در پاسخ به درخواست رئیس‌کل بیمه مرکزی مبنی بر تشکیل کمیته‌ای برای بررسی و ایجاد زمینه فعالیت سندیکای بیمه‌گران لویدز در مناطق آزاد ایران، مقرر کرد دو تن از مدیران بین‌الملل لویدز برای مذاکره با مدیران بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کنند.

    ملاقات رئیس‌کل بیمه مرکزی با رئیس کل لویدز بعد از 12 سال رخ داد. آخرین بار عبدالناصر همتی 12 سال پیش با رئیس‌کل لویدز دیدار کرده بود

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی