عصر بازار

ثبت نهایی ۴۱۰ هزار درخواست وام ضروری بازنشستگان

عصر اعتبار-پس از پایان مهلت ثبت‌نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان کشوری، مشخص شد حدود ۴۱۰ هزار نفر از بازنشستگان با مراجعه به سایت صندوق، ثبت‌نام کردند.

ثبت نهایی ۴۱۰ هزار درخواست وام ضروری بازنشستگان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، امیرحسین تفنگ سازی مدیرعامل شرکت طراحی مهندسی بهور گفت: با آغاز ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری از اول آبان ماه امسال و با پایان مهلت یک ماهه ثبت نام، حدود 410 هزار نفر، ثبت نام کردند.
    تفنگ سازی با بیان اینکه بیشترین آمار ثبت شده مربوط به استان تهران با 74 هزار و 681 نفر ثبت‌نام کننده است، اظهار داشت: پس از استان تهران، به ترتیب استان‌های فارس با 32 هزار و 612، خراسان رضوی با 31 هزار و 650، اصفهان با 26 هزار و 492 و مازندران با 22 هزار و 370 ثبت نام شده، بیشترین آمار ثبت نام کنندگان وام ضروری بازنشستگان کشوری را به خود اختصاص دادند.
    وی با اشاره به آمار کمترین ثبت نام کنندگان وام در استان های کشور نیز گفت: کمترین آمار ثبت نام کنندگان مربوط به استان قم با سه هزار و 147 درخواست ثبت شده است. پس از استان قم نیز استان های خراسان شمالی با سه هزار و 254 و هرمزگان با سه هزار و 813 نفر ثبت شده، قرار دارند که کمترین آمار ثبت نام وام را دارند.
    تفنگ سازی با بیان اینکه ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان کشوری که از اول آبان ماه آغاز شده بود، 30 آبان به پایان رسید، گفت: آخرین مهلت ثبت نام 30 آبان ماه 95 تعیین شده بود که با پایان این مهلت، هیچ گونه ثبت جدیدی در سامانه ثبت نام وام ضروری بازنشستگان انجام نمی شود.
    وی یادآور شد: امسال به 250 هزار بازنشسته کشوری وام ضروری به مبلغ سه میلیون تومان، با کارمزد چهار درصد و دوره بازگشت 36 ماهه پرداخت می شود که این تعداد دریافت کننده وام ضروری، در دهه نخست آذرماه سال جاری با انجام قرعه کشی، تعیین خواهند شد.
    تفنگ سازی، تصریح کرد: اعتبار وام پرداختی، براساس تعداد بازنشستگان و موظفین هر استان تعیین می شود. تسهیلات سه میلیون تومانی وام ضروری بازنشستگان کشوری، در شش مرحله دو ماهه و در هر مرحله به تعداد مشخصی از برندگان پرداخت می شود و پس از شش مرحله، تمامی 250 هزار نفر برنده، وام خود را دریافت کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی